اخبار داغ

همه منتظر بودند که رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشخص شود؛

سیدصالحی: سپاهان می‌تواند فاتح لیگ بیستم باشد/ برنامه‌ریزی سازمان لیگ کامل نبود

سیدصالحی: سپاهان می‌تواند فاتح لیگ بیستم باشد/ برنامه‌ریزی سازمان لیگ کامل نبود
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مطمئنم امسال سالی‌ست که سپاهان می تواند دوباره قهرمان لیگ برتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی سیدصالحی، پیشکسوت فوتبال، در پاسخ به این سوال که انتخاب رئیس جدید فدراسیون چقدر می تواند در نیم فصل دوم اثرگذار باشد و کمک کند این رقابتها با شرایط بهتری برگزار شوند، اظهار داشت: قاعدتاً‌ تمام فوتبالیست ها و باشگاه ها منتظر بودند که رئیس فدراسیون مشخص شود و چارت درستی از فدراسیون منتشر شود تا با تعیین مسئولیت ها و انتصابات جدید، فدراسیون فوتبالمان بتواند به سر منزل مقصود برسد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدصالحی ادامه داد: در نیم فصل اول، برنامه ریزیها، برنامه ریزیهای کاملی نبود؛ نه اینکه بخواهیم بگوییم مقصر سازمان لیگ بوده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و نداشتن رئیس فدراسیون، تصمیمات زیادی گرفته شد؛ از جمله تصمیماتی درباره منع بازیکنان و مربیان خارجی، قراردادهایی که نظارت کافی روی آنها انجام نشد. مطمئناً‌ امسال با وجود باشگاه هایی که از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی سطح پایینی دارند و قراردادهای سنگینی بسته شد، آمدن رئیس فدراسیون می تواند به کلیه باشگاه ها کمک شایانی کند.
,
 
,
وی در خصوص نیم فصل دوم مسابقات و پیش بینی سطح کیفی بازیها گفت: کیفیت نیم فصل اول کیفیت بالایی نبود. تمام تیم ها نوسانات زیادی داشتند و ما از قبل نمی توانستیم بگوییم تیمی برنده بازی است؛ زیرا تیم های رده های نهم و دهم جدول تا رده چهارم و پنجم، پنج یا شش اختلاف دارند؛ حتی رده های پایین تر هم اختلاف زیادی با هم ندارند.
,
 
,
این پیشکسوت فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ادامه داد: به نظر من هر تیمی که بتواند اوایل فصل دوم امتیازات خوبی کسب کند، می تواند بار خود را ببندد. امسال سالی است که قهرمان روزهای آخر مشخص می شود. آنقدر بازیها به هم نزدیک و فشرده است که با یک اشتباه و یک برد جدول تغییرات زیادی ایجاد می کند. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی و روانی و انگیزشی روی بازیکنانش خوب کار کند، نتیجه قابل توجهی کسب خواهد کرد.
,
 
,
سیدصالحی به تیم هایی که شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، اشاره کرد و گفت: مطمئنم امسال، سالی است که سپاهان می تواند دوباره قهرمان لیگ شود؛ البته از بازی ارزشمند پرسپولیس هم نمی توان غافل شد. به نظرم پرسپولیس و سپاهان امسال جزء مدعیان صد درصد لیگ برتر هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه