اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

عده‌ای وعده داده بودند که برجام سفره مردم را پر می‌کند/ اروپا نمی‌تواند برای ایران تعیین تکلیف کند

عده‌ای وعده داده بودند که برجام سفره مردم را پر می‌کند/ اروپا نمی‌تواند برای ایران تعیین تکلیف کند
مهدی سعادتی بیشه سری گفت: عده‌ای وعده گل و بلبل داده بودند که برجام سفره مردم را پر می‌کند و مشکل آب خوردن هم با آن حل می‌شود درحالی که وضعیت برخورد با پاسپورت ایرانیان جایگاهی ضعیف در دنیا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعادتی بیشه سری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: موضوع برجام نافرجام، مشکلاتی که طی این هشت سال ایجاد شد و وعده های دروغین دولتمردان نتیجه ای نداد در نتیجه مجلس طرح جامع اقدام راهبردی را برای صیانت از منافع ملت تصویب کرد که از بهترین، قویترین و مهمترین مصوبات مجلس طی ۴۲ سال انقلاب بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: با تصویب قانون برای ایفای نقش با قدرت و اقتدار دولت و به منظور استیفای حق نظام و ملت به دولت کمک کردیم.

سعادتی با بیان اینکه ملاک و معیار عمل مجلس اجرای فرمایشات رهبر انقلاب است، گفت: معظم له فرمودند باید در این موضوع قانون اجرا شود و این قانون را بسیار خوب دانستند و فرمودند نه تنها باید تحریم‌ها برداشته شود بلکه ما پس از راستی‌آزمایی شرایط را تعیین می کنیم اگر آمریکایی‌ها جبران کردند این کار را خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: عده ای وعده گل و بلبل داده بودند که برجام سفره مردم را پر می کند و مشکل آب خوردن هم با آن حل می شود درحالی که وضعیت برخورد با پاسپورت ایرانیان جایگاهی ضعیف در دنیا دارد.

سعادتی با تاکید بر اینکه برای ایفای نقش بهتر و مقتدر دولت این قانون تصویب شد، گفت: با اجرای این قانون آمریکایی و اروپایی ها به دست و پا افتاده بودند که به دلیل فشار وارده توسط مجلس است و البته تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: این یاوه گویی ها تاثیری ندارد اروپایی ها قبلاً هم رفتارهایی از خود نشان داده بودند اکنون نیز اطلاعیه داده اند که باید ایران به برجام بازگردد. درحالی که آنها در جایگاهی قرار ندارند که برای ما تعیین تکلیف کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند آنها به هیچ قانونی جز قانون جنگل، ظلم و زور پایبند نیستند بنابراین باید با آنها با زبان اقتدار برخورد کرد زیرا هرچه قوی تر باشیم آنها در برابر اراده جمعی ۸۵ میلیونی مردم ایران به زانو در خواهند آمد.

وی افزود: آنها باید در برابر اقتدار این ملت بزرگ که با همه دنیا ارتباط و تعامل دارد، سر تعظیم فرود آورند.

سعادتی تصریح کرد: دولت هم در داخل باید تمکین کند و بهانه نیاورد بلکه به دنبال اجرای قانون باشد زیرا قانون شوخی بردار نیست.

وی با بیان اینکه باید از رهبر انقلاب به عنوان هدیه الهی تقدیر کرد، افزود: معظم له همواره به مجلس عنایت داشته و مجلس را مورد حمایت خودشان قرار داده اند.

سعادتی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد دوصدایی و عدم وحدت نیستیم بنابراین مجلس، دولت و قوه قضاییه باید دست به دست هم دهند.

 وی عنوان کرد: برخی با ایجاد فضای دوگانه از درون و برون به دنبال استفاده تبلیغاتی هستند و با شعارهای تبلیغاتی موج سواری می کنند که آنها را خلع سلاح خواهیم کرد و مانع این دوگانگی می شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه در عمل پایبندی به اصول هستیم، گفت: پیام ما به دنیا این است ملت بزرگ ایران اسلامی را باور کنند و نقش و جایگاه این ولی فقیه جانشین امام زمان(عج ا... )، بهترین، قویترین، هوشمند ترین، سیاسی ترین، علمی ترین، شجاع ترین و با قدرت ترین  رهبر دنیا را باور کنند و قدر این ملت بزرگ که حامی مستضعفان است را بدانند.

سعادتی گفت: ما شاهد پیروزی‌های بیشتری در آینده هستیم و روزهای خوبی در پیش خواهد بود بنابراین با این سیاه نمایی و هیاهوی ظاهری جبهه استکبار نباید از اصول خود و منافع ملت و  نظام دست بکشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه