اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

تضعیف جمهوری اسلامی از راهبردهای ثابت آمریکا

تضعیف جمهوری اسلامی از راهبردهای ثابت آمریکا
غلامرضا منتظری گفت: تضعیف جمهوری اسلامی ایران از راهبردهای ثابت آمریکاست و با تغییر مهره‌ها در کاخ سفید این راهبرد تغییر نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: آنچه که آمریکا از آن وحشت دارد، رشد و اعتلای و خودکفایی ملت ایران است و هر مؤلفه‌ای که در توانمندی و استقلال کشور نقش داشته باشد، آمریکا را می‌ترساند و برروی آن دست می‌گذارد و بلافاصله برگه تحریم را رو می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامرضا منتظری, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: پیشرفت ما در حوزه هسته‌ای و نظامی و صنعتی، حیرت دشمنان را در پی داشته و برای اینکه مانع ادامه‌دار بودن این پیشرفت‌ها شوند از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند بهره می‌برند.

,

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است؛ با تغییر مهره‌ها در کاخ سفید، رویکرد ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر نمی‌کند؛ زیرا راهبردهای رؤسای جمهور آمریکا نسبت به ایران ثابت است و تنها نوع برخوردشان براساس شرایط تغییر می‌کند.

,

منتظری بیان کرد: راهبرد آمریکا همیشه مبتنی بر راهبرد سلطه و حمایت از رژیم صهیونیستی بوده است و همانطورکه اوباما گفته بود: «جهان یا با ماست یا برعلیه ما و گزینه بعدی وجود ندارد» بنابراین آنها فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند و درصدد حفظ جایگاه کدخدایی خود در جهان هستند و می‌خواهند مابقی کشورها فقط کوچک و ضعیف باقی بمانند و اجازه ندهند که رشد کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها معتقدند که اگر می‌خواهند به منافع بلندمدتشان در منطقه دست یابند حتماً باید جمهوری اسلامی ایران در منطقه تضعیف شود و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آنها به کمتر از این خواسته قانع نیستند.

,

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اگر فکر کنیم با آمدن اتفاق مثبتی رخ می‌دهد، نوعی خوش‌خیالی است، گفت: شاید گاهی اوقات او لبخندهایی بزند و پیشنهاداتی را مطرح کند، اما براساس گفته رهبر معظم انقلاب راه ما براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و دیپلماسی عمومی و رسمی و نیز دیپلماس پارلمانی حول این سه اصل حرکت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه