اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

اعلام آمادگی سپاه برای راه‌اندازی اردوگاه معتادان متجاهر در البرز/ آموزش و اشتغال بهبودیافتگان اجرایی می‌شود

اعلام آمادگی سپاه برای راه‌اندازی اردوگاه معتادان متجاهر در البرز/ آموزش و اشتغال بهبودیافتگان اجرایی می‌شود
عزیزاله شهبازی گفت: اردوگاه بازپروری معتادان البرز در مرحله تکمیل قرار دارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی این مکان اختصاص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز به هماهنگی و انسجام بین دستگاه های استان در راستای ساماندهی معتادان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات هفته های اخیر، ۷۲۱ معتاد متجاهر در سطح البرز جمع آوری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه معتادان جمع آوری شده در کمپ های ماده ۱۵ برای ترک اعتیاد و درمان بستری شده اند، افزود: اردوگاه بازپروری معتادان البرز در مراحل پایانی قرار دارد و برای آماده سازی آن  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
,
 
,
وی جمع آوری و ساماندهی معتادان را عامل موثری برای کاهش جرائمی چون سرقت در البرز دانست و اظهار داشت: اجرای ۸۰ درصدی مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گام مهمی برای مقابله با آسیب ها است، همچنین سازمان صمت و دیگر نهادهای خصوصی  آموزش و اشتغال بهبودیافتگان را انجام می دهند.
,
 
,
استاندار البرز با اشاره به اعلام آمادگی سپاه البرز بری راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر البرز، تصریح کرد: باید تمامی ظرفیت ها برای این موضوع به کار گرفته شود، البته باید در قالب کارگروهی با مسئولیت معاونت سیاسی استانداری، برای راه اندازی اردوگاه بازپروری برنامه ریزی صورت گیرد.
,
 
,
شهبازی در خاتمه به لزوم همراهی دستگاه قضا برای ساماندهی متعادان متجاهر در البرز اشاره کرد و خاطر نشان داشت: باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام  و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود، همچنین شهرداری و شورا بودجه ای را به صورت ماهیانه به این مجموعه اختصاص دهند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه