اخبار داغ

استاندار تهران:

استان تهران محل سرریز آسیب‌های اجتماعی در کشور است

استان تهران محل سرریز آسیب‌های اجتماعی در کشور است
استاندار تهران گفت: در استان تهران با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم و این استان سرریز آسیب‌های اجتماعی کشور در موضوع معتادین متجاهر، کودکان کار، اتباع و غیره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه شورای پژوهشی تامین اجتماعی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: موثرترین و اثربخش‌ترین اقدام در مقابله با کرونا آگاهی دادن به مردم در زمینه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت بر محدودیت‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اهمیت پژوهش در امور مختلف، تاکید کرد: شورای پژوهشی تامین اجتماعی نگاه جدیدی به مسائل حوزه اجتماعی دارد و باید این مسئله در سطح کلان مورد توجه قرار بگیرد تا خلاهای موجود در زمینه داده‌های اطلاعاتی تکمیل شود.
,
 
,
استاندار تهران عنوان کرد: داده‌های لازم برای اتخاذ تصمیم مناسب اهمیت فزاینده‌ای دارد به خصوص در استان تهران که با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم و استان تهران سرریز آسیب‌های اجتماعی کشور در موضوع معتادین متجاهر، کودکان کار، اتباع و غیره است.
,
 
,
محسنی بندپی با اشاره به کمبود امکانات و سرانه‌های مختلف در استان، گفت: سرانه دانش آموزی در هر کلاس ۳۴ نفر در استان تهران است و سرانه تخت بیمارستانی در تهران ۱.۶ و در شهرستان‌ها شش دهم درصد به ازای هر هزار نفر است که این مسائل نیاز به رسیدگی جدی دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه کرونا بر سلامت روان شهروندان تاثیر گذاشته است، بر لزوم رسیدگی به آثار اجتماعی ناشی از شرایط کرونا به ویژه موضوع سلامت روان اعضای جامعه تاکید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه