اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

اورژانس اجتماعی دانش آموزان راه‌اندازی می‌شود

اورژانس اجتماعی دانش آموزان راه‌اندازی می‌شود
موحدی گفت: با برنامه‌ریزی که انجام شده است پایان سال تحصیلی ۱۰۲ دانش آموز طراز انقلاب اسلامی با شاخصه‌های فعالیت علمی، آموزشی، ورزشی، پرورشی، مطالبه‌گری و ایفا نقش مسئولیت اجتماعی در مدرسه و جامعه شناسایی و معرفی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته امور تربیتی به دلیل شرایط کرونایی برگزاری همایش‌های قطبی به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است که چهار همایش منطقه‌ای و یک همایش استانی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش بوشهر گفت: به دلیل حجم بالای برنامه‌های امور تربیتی امسال برنامه‌ها طی دو هفته برگزار می‌شود. در هفته امور تربیتی از خانواده معظم شهدا، مدیران امور تربیتی، پیشکسوتان، معلمان و سایر فعالین در امر تربیتی تجلیلی خواهد شد.

,

موحدی افزود: تجلیل از ۱۲۰۰ دانش آموز برگزیده در مسابقات استانی، برگزاری ۲۰ مسابقه با محتوای گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری و تشکیل پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر کشور در استان بوشهر از مهمترین برنامه‌های امور تربیتی است.

,

وی بیان کرد: قرارگاه فرهنگی و تربتی دانش آموزی در استان بوشهر ایجاد شده است. تا کنون برای این قرارگاه دوجلسه با حضور ۲۵ معاون فرهنگی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است. درحال حاضر چهار کارگروه در این قرارگاه فرهنگی فعال هستند.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: طرح دانش آموزان طراز انقلاب اسلامی در استان بوشهر پیوست سند بنیادی آموزش و پرورش شده و در دبیرستان‌ها در حال اجرا است. با برنامه ریزی که انجام شده است پایان سال تحصیلی ۱۰۲ دانش آموز طراز انقلاب اسلامی با شاخصه‌های فعالیت علمی، آموزشی، ورزشی، پرورشی، مطالبه‌گری و ایفا نقش مسئولیت اجتماعی در مدرسه و جامعه شناسایی و معرفی خواهد شد.

,

موحدی با اشاره به مدیریت یکپارچه فضای مجازی، ابراز کرد: مدیریت یکپارچه فضای مجازی در معاونت پرورشی ایجاد شده است. با توجه به شرایط کرونایی و حجم بالای برنامه‌ها در تلاش هستیم بهترین استفاده از شبکه ملی شاد داشته باشیم. پخش سخنرانی حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبر از شبکه ملی شاد بیش از ۳میلیون بازدید کننده داشت.

,

وی با اشاره به کارگروه فوریت‌های روانی، اجتماعی، گفت: تیم مشاوره‌ای برای مداخله در بحران‌های دانش آموزان ایجاد و در شهرستان‌هایی که مرکز مشاوره نبود، یک مرکز تشکیل شده است.

,

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اورژانس اجتماعی دانش آموزان با شماره ۱۵۷۰ در استان راه‌‌اندازی خواهد شد. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تجهیزات خریداری شده است که در صورت رفع مشکل فیبر نوری مرکز راه‌اندازی می‌شود. در این سامانه گویا مشاوران به صورت شبانه روزی پاسخ‌گو دانش آموزان هستند.

,

موحدی عنوان کرد: با همکاری یکی از بانک‌های استان بوشهر ۱۰۰ تبلت تهیه و بین دانش اموزان نیازمند توزیع شد. یکی از مربیان امور تربیتی استان بوشهر در اقدام انسان دوستانه ۱۰ تبلت تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه