اخبار داغ

۱۰۰ ماشین‌آلات، کار آواربرداری را انجام می‌دهند/ کسی به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی‌سخت سفر نکند+تصاویر

۱۰۰ ماشین‌آلات، کار آواربرداری را انجام می‌دهند/ کسی به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی‌سخت سفر نکند+تصاویر
حسین کلانتری گفت: تا کنون 50 ماشین آلات وارد شهر شده و 50 دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند ، هم اکنون کار آورا برداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در حاشیه بازدید از عملیات آوار برداری در شهر سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از مردم سراسر کشور و کهگیلویه و بویراحمد که در زلزله با مردم شهر سی سخت هم دردی و هم دلی کردند گفت: چیزی که اهمیت دارد خالی شدن خانه های تخریب شده است که به همراهی خود مردم بخشی انجام شده و بخش دیگر در حال انجام است هر چند روز یک بار بسته معیشتی متناسب با نیازهای مردم تقدیم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
کلانتری افزود: ما در حال انجام  دادن وظیفه خودمان هستیم امیدوارم که کوتاهی ها را ببخشند، مسئله مهم دیگر بحث آواربرداری شهر سی سخت است خانه هایی که تخریب شده اند در حال  آواربرداری هستند.
,
 
,
وی گفت: تا کنون 50 ماشین آلات وارد شهر شده و 50 دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند ، هم اکنون کار آوراربرداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است.
,
کلانتری ادامه داد:  تلاش ما این است که بتوانیم با همکاری مردم آوار برداری را تا پایان اسفند به اتمام برسانیم، ان شالله از فروردین ساخت و ساز رونق بگیرد، خواست مردم ساختن خانه های ایمن، مطمئن و با مقاومت بالا است اراده مسئولان و  مصوبات نیز همین بوده است ، تاکید ریاست جمهوری نیز این است که تا پایان تیر ماه خانه ها ساخته  و مردم ساکن شوند.
,
 
,
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است هیچ فردی تحت عنوان کمک رسانی و امداد به شهر سی سحت سفر نکند ما از کمک ها تشکر می کنیم و دریافت می کنیم و مایل نیز هستیم که کمک ها نقدی باشند که در ساخت و ساز استفاده شوند اما با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اینکه کرونای انگلیسی هم وارد استان شده است درخواست داریم کسی به استان و شهر سی سخت سفر نکند.
,
 
,
کلانتری گفت: نیروهای ساماندهی شده دستگاه ها آوار برداران مسئولین بخش های مختلف وظیفه‌شان را بخوبی انجام دهند، همه مسیرها مسدود است اکنون وقت سفر نیست و حفظ جان مردم ساختن شهر مهم است، درخواست دارم مردم کشور بحث سفر نوروزی به استان را نداشته باشند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه