اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایلام:

"مطالبه گری"، مهمترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایلام است

"مطالبه گری"، مهمترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایلام است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام "مطالبه گری" است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز؛ ۱۱ اسفند ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام "مطالبه گری" است. سردار شاکرمی با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: وظیفه ستاد احیاء،ترویج و ترغیب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد و اقشار جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

یکی از اقدامات انجام گرفته تشکیل گروه های جهادی امر به معروف است و هدف از تشکیل آن گسترش زمینه مشارکت آحاد مردم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف بوده که در سطح شهرستان های استان نیز انجام گرفته است.

,

ستاد امر به معروف در هر ۱۱ شهرستان استان فعال است و علاوه بر این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه های اجرایی استان نیز فعال شده است.

,

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آنچه به زبان هنر بیان می شود، ماندگاری آن بیشتر است، افزود: هنر به عنوان واسطه انتقال مفاهیم می تواند آموزه های دینی را در قالب امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ عمومی مردم به صورت دلنشین ترویج دهد.

,

همچنین ستاد در رابطه با گرانی ها و کمبود برخی اقلام ضروری بعنوان یک مطالبه ورود کرده و از طریق مراجع قضایی دستورات لازم صادر شده است.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در پایان با اشاره به وضعیت فعلی کشور، در زمینه کنترل بیماری کرونا اظهارکرد:  امیدواریم مردم فهیم و قدرشناس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان با دعوت و تذکر به دیگران زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا را فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه