اخبار داغ

با کاهش ۳۹۴۴ واحدی؛

شاخص بورس به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحد رسید

شاخص بورس به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحد رسید
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با ۳۹۴۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز نیز با فشار فروش آغاز بکار کرد البته تقاضا نسبت به روز گذشته بهبود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازار در روز گذشته با رکورد کاهش در ارزش معاملات مواجه بود اما در روز جاری شاهد رشد تعداد و حجم و ارزش معاملات نسبت به روز گذشته بودیم البته اما تصمیم سازمان بورس مبنی بر الزام صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت به افزایش سقف خرید در بازار می‌تواند تا حدودی بی‌رمقی بازار را کاهش دهد.

,

هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در جلسه شب گذشته خود افزایش حد نصاب سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در سهام را تصویب کرد که براساس آن صندوق های سرمایه گذاری ملزم به سرمایه گذاری حداقل ۱۵ درصد و حداکثر ۲۵ درصد از ارزش کل دارایی های صندوق در سهام، حق تقدم سهام و قرارداد اختیار معامله سهام پذیرفته شده در بورس یا فرابورس هستند.

,
 
,
معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۷۹ هزار معامله انجام دادند و بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۷۹ هزار معامله انجام دادند و بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۲۵ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان رسید که بخش عمدهای از این رقم (حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان) مربوط به فروش اوراق توسط دولت است.
,
 
,
معاملات خرد سهام هم حدود ۵۶۲۰ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۶۷۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۹۴۴ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۵۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۹۷۴ واحد کاهش به ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۹۴۴ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۵۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۹۷۴ واحد کاهش به ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۱۹۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۷۴۳ هزار معامله و به ارزش ۵۴۹۴ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فرآوری معدنی اپال کانی پارس و فولاد کاوه جنوب کیش بیشترین اثر مثبت و نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران، سرمایه گذارب تامین اجتماعی و ایران‌ خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند. 
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با روند نوسانی در روز جاری در نهایت با ۵ واحد رشد، به عدد ۱۶ هزار و ۹۲۵ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با روند نوسانی در روز جاری در نهایت با ۵ واحد رشد، به عدد ۱۶ هزار و ۹۲۵ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۹۶۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۵۳۶ هزار نوبت و به ارزش ۱۹ هزار و ۹۲۲ میلیارد تومان را معامله کردند که بخش اعظمی از ارزش معاملات به عرضه اوراق توسط دولت مربوط می‌شود.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان و شرکت آهن و فولاد ارفعبیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل نمادهای ذوب آهن اصفهان و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه