اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی شهرداری گرگان و آویژه صنعت

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی شهرداری گرگان و آویژه صنعت
در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال دو تیم شهرداری گرگان و آویژه صنعت به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دو بازی از گروه الف پیگیری شد. برخلاف همیشه که بازی ها در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود، امروز یکی از بازی ها به میزبانی مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بازی تهران دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در این بازی شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۶۷ به پیروزی رسید.

,

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

,

🔻کوارتر اول: ۱۶-۳۱ گرگان

, 🔻,

🔻کوارتر دوم: ۸-۱۸ گرگان

, 🔻,

🔻کوارتر سوم: ۲۷-۱۷ نفت

, 🔻,

🔻کوارتر چهارم: ۱۶-۲۳ گرگان

, 🔻,

محمد جمشیدی با ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ اسیست، ۱ استیل و ۱ بلاک مؤثرترین و پرامتیاز ترین بازیکن گرگان بود. امیر صدیقی با ۲۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ اسیست و ۲ بلاک دبل دبل کرد و مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکنان نفت آبادان لقب گرفت. همچنین محمد حسن زاده نیز با ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ اسیست و ۲ استیل دبل دبل کرد

,

 

,

در بازی دیگر امروز که در مشهد و بین دو تیم همشهری آویژه صنعت و رعد پدافند هوایی برگزار شد، آویژه صنعت با ارائه یک بازی برتر با نتیجه ۹۴ بر ۶۰ مقابل رعد پدافند هوایی به پیروزی رسید.

,

نتایج بازیهای امروز به شرح زیر است:

,

🔻کوارتر اول: ۲۹-۱۹ آویژه صنعت

, 🔻,

🔻کوارتر دوم: ۲۰-۱۸ آویژه صنعت

, 🔻,

🔻کوارتر سوم: ۲۵-۱۱ آویژه صنعت

, 🔻,

🔻کوارتر چهارم: ۲۰-۱۲ آویژه صنعت

, 🔻,

 مجید صادقی با ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد و نیکولا ماراویچ با ۱۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ اسیست، ۱ استیل و ۲ بلاک مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکنان پارسا بودند.

,

صالح مرادیان با ۱۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ اسیست و ۱ استیل و عدنان دورقی با ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ اسیست و ۱ استیل مؤثرترین و پرامتیاز ترین بازیکنان پدافند بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه