اخبار داغ

رئیس سازمان لیگ در مبارزه با فساد از من جلوتر و پیشروتر است

عزیزی خادم: من و بهاروند اعتماد متقابل و کامل به یکدیگر داریم/ با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد

عزیزی خادم: من و بهاروند اعتماد متقابل و کامل به یکدیگر داریم/ با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من و بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی خادم  امروز به همراه حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و با مدیران و پرسنل سازمان لیگ دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این نشست صمیمانه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ ضمن خیرمقدم به عزیزی خادم و تبریک انتخاب ایشان به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: عزیزی خادم ۴ ساله در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته اند و حتی در هیات مدیره باشگاه ها نیز حضور داشته اند و با فوتبال کاملا آشنایی دارند.

,

وی افزود: سازمان لیگ محور برگزاری مسابقات فوتبال در کشور است و سالیانه حدود ۵ هزار مسابقه برگزار می کند و پرسنلی متخصص و کارامد دارد. در فصل گذشته با ایجاد شرایط کرونایی و در روزهایی که اکثر فدراسیون های ورزشی مسابقات خود را تعطیل کردند سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیات های فوتبال و باشگاه ها مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد و الگویی برای سایر فدراسیون ها شد و در این فصل نیز مسابقات باشگاهی در تمامی رده های لیگ برتر تا لیگ یک، دو و دسته سوم در حال برگزاری است.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه اظهار داشت: باید از جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم و ۴ سال در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خدمت ایشان بوده ام. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه با موضوع ها داشت و یکسال گذشته یکی از سخت ترین سال های فوتبال کشور بوده است. به جز بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، ایشان سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشتند که صبورانه و با تدبیر مسایل را مدیریت کرده اند. ایشان مدیری عمل گرا هستند. تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور است.

,

عزیزی خادم تصریح کرد: من و جناب بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال را  دارد و اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود ۵ هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است.

,

وی ادامه داد: ما قطعا نظارت خوبی انجام خواهیم داد و با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد و به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی تابیم و جناب بهاروند در این موضوع از بنده جلوتر و پیشروتر هستند. مسیر سختی برای رشد و توسعه فوتبال داریم. مدیران و پرسنل سازمان لیگ مورد اعتماد بنده هستند.

,

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: پرسنل سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون باید بر مبنای دانش بنیان حرکت کنند و دوره های مدیریت برای آنها برگزار می کنیم و دانستن زبان انگلیسی نیز باید در اولویت پرسنل باشد. ما هم تلاش می کنیم در زمینه تامین معیشت پرسنل حداکثر توان خود را به کاربگیریم.

,

در ادامه این جلسه حجت الاسلام علیپور، سهیل مهدی مدیر مسابقات، زهره هراتیان و فریبرز محمودزاده نقطه نظرات خود را به  نمایندگی از پرسنل و مدیران سازمان بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه