اخبار داغ

برگزیدگان جشنواره پاسداران اهل‌قلم معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره پاسداران اهل‌قلم معرفی شدند
اختتامیه پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه، اختتامیه پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم با حضور سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و تعدادی از فرماندهان و برگزیدگان جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های ولایت ستاد کل سپاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جشنواره پاسداران اهل‌قلم,

در این مراسم ابتدا از پوستر فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال پاسداران اهل‌قلم و نشان رسته فرهنگی با حضور سردار سلامی و سردار قاآنی رونمایی شد.

,

در این دوره از میان ۳۳۹ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۸۲ کتاب در ۱۶ رشته داوری شده که ۸ اثر حائز رتبه اول، ۱۲ اثر شایسته رتبه دوم و ۱۵ اثر نیز مقام سوم را از آن خود کردند. همچنین ۱۳ اثر شایسته تقدیر شناخته‌شده است.

,

طبق این گزارش کتاب‌های «دست‌های خالی پاهای خونین» به نویسندگی اسدالله احمدی و جلد دوم از روزشمار هفتم با عنوان «طبس تا سنندج» اثر مرحوم هادی نخعی که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده‌اند، حائز رتبه دوم شدند. کتاب «نبرد امام مهدی (عج)»، به نویسندگی مهدی حاجی خداوردی رتبه سوم را کسب کرد و کتاب «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» روایت ناتمام احمد غلامی از ری تا شام اثر مرحوم علی مژده شایسته تقدیر اعلام شد.

,

* اسامی برگزیدگان بخش ویژه به نام حاج قاسم

, * اسامی برگزیدگان بخش ویژه به نام حاج قاسم,

همچنین در بخش ویژه‌ای که برای اولین بار در این جشنواره برگزار شد و به شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافته است، کتاب‌های با «پرواز بغداد بهشت» نوشته آقای جان‌نثاری، «شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته حجت‌الاسلام شیرازی و «آرزوی گل سرخ» قابل‌تقدیر شناخته شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه