اخبار داغ

بیانیه فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق؛ تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو هستیم

بیانیه فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق؛ تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو هستیم
فدراسیون جودو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادگاه حکمیت ورزش بعد از سه بار تعویق برای اعلام رای پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران، در نهایت رای به نفع ایران صادر و تعلیق را رفع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بعد از پیروزی بزرگ فدراسیون جودو  بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

,

تعلیق فدراسیون جودو ایران برداشته شد. بر اساس هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که بعمل آمد، دیوان داوری ورزش طی رایی که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ صادر نمود، رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر کرد به منظور بررسی های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع گردد.

,

بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد کرد.

,

فدراسیون جودو بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت های رییس محترم کمیته‌ملی المپیک و همراهی های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مسیر تحقق این‌ پیروزی بزرگ حقوقی ورزشی اعلام می دارد.

,

آرش میراسماعیلی - رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه