اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

غروب قدرت‌ها را خواهیم دید/ بسیج جلوه ظهور فضائل اسلام در کالبد بشر است

غروب قدرت‌ها را خواهیم دید/ بسیج جلوه ظهور فضائل اسلام در کالبد بشر است
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید،‌ گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین که در سالن شهید فهمیده برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد و طلوع خورشید اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده داری مدرن عالم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان‌ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: هرگاه خورشید طلوع کند کافران آرایش می‌گیرند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند جلال و جمال خود را کامل می‌کند و نورش را به تمامی جلوه گر می‌کند.
,
 
,
سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست.
,
 
,
وی با اشاره به تاثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنان که تا چند دهه پیش زوال ناپذیر جلوه می‌کردند، امروز شاهد مرگ منطق خود هستند، ادامه داد: شکست اصلی دشمنان ما شکست منطق و باور آنها است.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می‌خورد، اظهار داشت: جوامع اسلامی در راه احیای ارزش‌های عدالت، کرامت، معنویت و اخلاق هستند.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: رد و بدل شدن آتش‌ها تعیین کننده نیست.
,
 
,
وی افزود: حصر اقتصادی برای ما شکست نمی‌آفریند و در نگرش و جهان بینی اسلام عظمت در روح و معنی و باور نهفته است.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر گاه بتوانیم اعتقاد الهی را در باورها بنشانیم شکست نخواهیم خورد، تصریح کرد: ۵ آذر خداوند بسیج را خلق کرد و توسط جرقه آن در اندیشه امام خمینی (ره) این نهال زیبا در قلب مردم رشد و نمو پیدا کرد و به درخت تنومند، قوی و محکمی تبدیل شد. بسیج از نقطه نظر فلسفه حیات، مروج باورها، معرف ارزش‌ها و جلوه‌ی ظهور درخشان فضائل الهی اسلام در کالبد بشر است.
,
 
,
سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ادامه داد: دشمن از هر جهتی از جمله اقتصاد، فرهنگ و ترور حمله کرد، راه‌ها به رویش بسته شد و پس از برخورد به در بسته تجربه جدید خود را اجرا کرد اما بازهم شکست خورد.
,
 
,
وی با بیان اینکه راز اصلی این شکست‌ها برای دشمن در نافهمی و ناشناختگی او از عناصر اصلی قدرت مقابلش است، اظهار داشت: دشمن قادر به اندازه گیری معیارهای قدرت معنوی نیست و با ابزارهای مادی به جنگ معنویات، باورها و ارزش‌های یک ملت آمده است.
,
 
,
فرمانده سپاه با بیان اینکه عدم تقارن در این جنگ در ماهیت و هویت و منطق قدرت است، تصریح کرد: هرگز دشمن با ابزار های مادی نمی‌تواند با قدرت انقلاب مقابله کند.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه سرنوشت دشمن تا ابد شکست است، خاطرنشان کرد: شکست وقتی اتفاق می‌افتد که باورها و ارزش‌ها تغییر کند و اعتمادها فرو ریزد.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است، افزود: وقتی این سه عنصر باهم ترکیب شوند، یک قدرت شکست ناپذیر تشکیل می‌دهند.
,
 
,
سردار سلامی با یادآوری اینکه بسیج خودش میدان جنگ و عنصر اصلی پیکار و نبرد است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب‌مان همچنان شاداب پیش رود باید این عنصر را زنده و در میدان و پرنفس نگه داریم.
,
 
,
وی با اشاره به کمرنگ شدن انسانیت با پیشرفت مدرنیته در تفکر غربی، ادامه داد: هرگز پیشرفت‌های فنی نمی‌توانند جایگزین نقش انسان در تعالی بخشی و رشد جامعه شوند.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آیات قرآن برای همه ی عصرهاست، در ادامه اذعان داشت: رحمت، رفعت، تعاون و مهربانی پا بر جاست تا دست‌های مهربان، بیماری‌ها و مشکلات را از بین ببرند.
,
 
,
وی با اشاره به غلبه نسبی و فعلی دشمنان در زمینه فضای مجازی خاطر نشان کرد: بدانید که اگر بسیج وارد میدان شود می‌توانید ببیند که دشمنان چگونه پا به فرار می‌گذارند.
,
 
,
سردار سلامی دشمنان را از جنس حضور اما جنس ملت ایران را از نوع ظهور و نفوذ دانست و ادامه داد: بسیج فلسفه حیات و پاره تن ملت است.
,
 
,
وی افزود: هیچ کشور دیگر جز ایران با این مدل از نظام که ولی خدا در راس امور و مردم مومن به ولایت داشته باشد نمی‌توان پیدا کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه