اخبار داغ

بازیکنان سایپا چه گفتند؟

قربانی: در انتخابات فوتبال مهندسی وجود نداشت/ ماهینی: نتایج خوبی نگرفته‌ایم

قربانی: در انتخابات فوتبال مهندسی وجود نداشت/ ماهینی: نتایج خوبی نگرفته‌ایم
بازیکنان سایپا پس از شکست مقابل پرسپولیس به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ماهینی پس از شکست یک بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه ما نسبت به بازی‌هایی که ارائه می‌کنیم، نتایج و امتیازات خوبی نگرفته‌ایم. ما تیم جوانی داریم و امروز هم خوب بازی کردیم، اما متأسفانه توپ‌های ما به دلیل بدشانسی و بی‌تجربگی تبدیل به گل نشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره قضاوت سیدرضا مهدوی بازی با پرسپولیس گفت: داور قضاوت خوبی داشت.
,
همچنین مهرداد عبدی در مورد این مسابقه بیان کرد: بازی را بد آغاز کردیم، اما سپس خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم. متأسفانه توپ‌های ما گل نشدند، تنبیه شدیم و باختیم.
,
وی در مورد ادامه لیگ بیستم تصریح کرد: امیدوارم با تدابیر کادر فنی و تلاش بچه‌ها، بتوانیم جایگاه سایپا را با فوتبال خوب بهتر کنیم.
,
 
,
قربانی: نتایج سایپا در شان ما نیست
,
 
,
پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: نتایج واقعاً در شأن و لیاقت سبکی که بچه‌های ما ارائه می‌دهند، نیست، اما مطمئناً در نیم فصل دوم نتایج خیلی نسبت به نیم فصل اول تغییر خواهد کرد.
,
وی درباره اینکه در تیم سایپا صحبت از بدشانسی می‌شود و آیا این تیم بدشانسی می‌آورد، گفت: زیاد به بدشانسی اعتقاد ندارم. هر اتفاقی رخ می‌دهد با تمرین و تمرین حل می‌شود و مطمئناً مشکلاتی هم که داریم حل خواهد شد.
,
مربی سایپا همچنین درباره عملکرد سیدرضا مهدوی، داور مسابقه خاطرنشان کرد: داور خوب بود و مشکلی نداشت. اعتراض یک مسئله طبیعی است، اما در مجموع داوری خوب بود.
,
قربانی درباره اینکه سایپا بازی خوبی انجام می‌دهد اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت: تیم ما جوان است و تغییر سبک داشتیم و رفته رفته بهتر می‌شویم. عروسی به کوچه ما هم می‌آید.
,
وی درباره شرایط مالی سایپا و اینکه آیا پرداختی‌ها به موقع است، اظهار داشت: باشگاه ما پرداختی‌های منظم داشته است. دیر و زود داشته، اما سوخت و سوز ندارد. نسبت به نیم فصل اول خیلی کم عقب هستند، اما پرداختی‌ها خیلی خوب بوده و در حد توان پرداخت کرده‌اند.
,
مربی سایپا در خصوص عدم انتخاب علی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات این فدراسیون گفت: بالاخره در آن سطح از انتخابات اتفاقاتی رخ می‌دهد که طبیعی است.
,
قربانی در واکنش به این سؤال که آیا او معتقد است که انتخابات مهندسی شده بود، اظهار داشت: مهندسی نیست، اما لابی می‌شود که در نوع مثبت رقم می‌خورد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، برای فوتبال ایران خوب باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه