اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله :

گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مستضعفین از مهمترین پیام شهدا است

گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مستضعفین از مهمترین پیام شهدا است
عبدی گفت: امروز گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مستضعفین از مهمترین پیام شهدا است که همه باید به آن توجه داشته باشیم و خود را همواره در این مسیر بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله در مراسم گرامیداشت چهلمین روز از خاکسپاری شهید والامقام و تازه تفحص شده "جعفر نوروزی" در اراک گفت: شهدا همچون ستاره های پرفروغ در تاریخ می درخشند و به اقتدار ایران اسلامی و عزت ملت ایران می افزایند و امروز بازخوانی خاطرات و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا برای جوانان بسیار ضروری و منشا خیرات و برکات زیادی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

عبدی اظهار کرد: التزام عملی به ولایت از مهمترین شاخصه رفتار شهدا است و اگر می خواهیم به طور ثابت قدم در مسیر شهدا گام برداریم همواره باید گوش و چشممان به ولایت باشد  و در این مسیر با سرعت و سبقت گام برداریم.

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است که مرحله بعدی این نهضت تشکیل حکومت مهدوی(عج) است که با روی کار آمدن حکومت حضرت مهدی(عج) نهضت امام حسین(ع) در عاشورا تکمیل خواهد شد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به دنبال بستر سازی حکومت مهدوی(عج) بوده و این به دست جوانان و مجاهدت های رزمندگان اسلام محقق می شود و شهدا به عنوان مجاهدان فی سبیل الله به دنبال تشکیل حکومت مهدوی(عج) بودند و امروز باید راه شهدا با قوت ادامه پیدا کند.

,

عبدی یادآور شد: برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدا ادامه مسیر شهدا است و می تواند پیام شهدا و سیره آنها را به نسل جوان منتقل کند و لذا باید به برگزاری یادواره های شهدا اهمیت دهیم.

,

وی افزود: تشییع پیکر مطهر شهید والامقام جعفر نوروزی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) موجب احیای فرهنگ فاطمی(س) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و همزمانی تشییع پیکر مطهر این شهید با شهادت حضرت زهرا(س) و تقارن چهلمین روز از خاکسپاری شهید با ایام ‌شهادت حضرت زینب(س) اتفاقی نیست و حاوی پیام ها و نکات فراوانی است.

,

عبدی یادآور شد: امروز گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مستضعفین از مهمترین پیام شهدا است که همه باید به آن توجه داشته باشیم و خود را همواره در این مسیر بدانیم.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله اظهار کرد: شهدا به عنوان مردان واقعی میدان های سخت جایگاه و مقام والایی در نزد خداوند متعال دارند چراکه با ایستادگی و مقاومتی که بر روی ارزش های اسلامی داشتند تمام راهبردهای دشمنان را شکست دادند و امروز که دشمنان با تمامی توان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آمدند باید با تاسی از سیره شهدا به درستی نقش آفرینی کنیم.

,

وی ادامه داد: عقب نشینی در برابر دشمنان و تسلیم دشمنان شدن خلاف سیره و راه شهدا است و این نکته مهمی است که نباید مغلوب شگردهای دشمنان شویم چراکه دشمن دشمنی می کند ولی ممکن است راه و روش ها تفاوت داشته باشد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امروز همه مسئولین باید خود را خادم ملت بدانند و مردم از نگاه آنها ولی نعمت باشند چراکه مردم جایگاه ویژه ای در انقلاب اسلامی دارند و در طول این ۴۲ سال با حضور خود در صحنه همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

,

عبدی افزود: حضور ملت ایران در صحنه ها دشمن را دچار سردرگمی و خطای محاسباتی کرده و باید قدر حضور و بصیرت ملت را به خوبی دانست که البته اینها به برکت تفکر انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی است.

,

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و این را بدانند ملت به آنها افتخار می کنند و خون شهید در انقلاب اسلامی همواره اقتدار آفرین است.

,

شهید والامقام جعفر نوروزی متولد ۴ خرداد ۱۳۴۷، دوران کودکی را مانند تمام هم بازی های خود گذراند، همیشه با روحیه شاد خود توجهات را به خود جلب میکرد، از مسائلی که شهید روی آن تاکید داشت صله رحم ،رسیدگی به امورات خانواده، ورزش، نماز اول وقت، دستگیری از مستمندان، محبت به اهل بیت بود، شاید تشرف ایشان درسنین کودکی به کربلای معلی سبب شعله ور شدن عشق امام حسین (ع)در سینه اش بود.

,

وی دیپلم اقصاد خود را از دبیرستان امام علی(ع) به خاطر مصلحت کشور ناتمام رها کرد و در همان دوران ها بود که با شخصیت معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره ) بیشتر آشنا شد و برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داوطلب شد.

,

 این شهید گرانقدر در عملیات کربلای ۲ مجروح و در کربلای ۵ با اصابت ترکش خمپاره از ناحیه مچ پای راست دچار جراحت شدید شد که پس از سه دوره جراحی دربیمارستان های اهواز و شیراز و تهران بهبود یافت.

,

وی در سال ۶۷ در عملیات مرصاد شرکت کرد و به اسارت گرفته شد که توانست پس از تحمل شکنجه های فراوان ازحلقه اسارت فرار کند و در سال ۱۳۶۷ ازدواج کرد که ثمره این ازدواج دو فرزند بود و مجدد در اسفند ماه سال ۱۳۶۹ راهی عملیات نیمه شعبان با هدف درگیری با منافقان کوردل می‌شود.

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه