اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

بصیرت‌افزایی از مهمترین وظایف عقیدتی و سیاسی سپاه است

بصیرت‌افزایی از مهمترین وظایف عقیدتی و سیاسی سپاه است
امیری گفت: بصیرت‌افزایی مهمترین وظیفه عقیدتی سیاسی است و نیروهای مسلح با تلاش‌های بی‌وقفه خود، به مردم آرامش هدیه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امروز در دنیای پر آشوبی به سر می بریم که برخی از آشوب ها زمینی و برخی هم آشوب های فرا زمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی نیروهای مسلح را فرشتگان امنیت در کشور برشمرد و افزود: نیروهای مسلح حافظ مرز و بوم وطن بوده که در مرزها و شهرها مشغول به خدمت می باشند و با تلاش های بی وقفه خود، به مردم آرامش هدیه می دهند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی بصیرت افزایی را یکی از مهمترین وظایف عقیدتی سیاسی دانست و عنوان کرد: نیروهای عقیدتی-سیاسی با روح و روان افراد سر و کار دارند، با توجه به اینکه خیلی از انحرافات به مشکلات روحی افراد برمی گردد اما نیروهای عقیدتی سیاسی باید بصیرت افزایی، بصیرت بخشی و آگاهی لازم را ارائه دهند.

, , ,

امیری عنوان کرد: هر فردی ابتدا باید خودش را بسازد، اگر فردی خودش ضعف داشته باشد نمی تواند ضعف دیگران را برطرف کند، در واقع این کار در عقیدتی سیاسی شغل نیست بلکه تکلیف است که این نیروها مانند پیامبران که خود را فدا کردند تا دیگران را بسازند و آینده ای روشن را ترسیم کنند، این افراد هم در این بخش فداکاری ها و تلاش های زیادی انجام می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه کار نیروهای عقیدتی سیاسی مانند کار یک معلم است بیان کرد: در این راستا باید ابتدا دلسوزی و پدرانه اقدام شود و از روی رافت و مهربانی صورت گیرد تا نتیجه بخشی موثرتری داشته باشد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: لازمه هدایت، نصیحت و بیدارکردن دیگران مهربانی است و در عقیدتی سیاسی در نقش یک معلم می توان اقداماتی کرد که اثرگذار باشد.

,

امیری تکبر را بلای جان انسانها دانست و افزود: تکبر و غرور نشان از ناآگاهی و غفلت افراد دارد که برخی از انسانها گرفتار این مشکل می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه