اخبار داغ

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

استقرار پلیس در مبادی ورود و خروجی به استان خوزستان/ خودروها با جدیت تمام کنترل می‌شود

استقرار پلیس در مبادی ورود و خروجی به استان خوزستان/ خودروها با جدیت تمام  کنترل می‌شود
غلامعلی نوربخش گفت: مأموران نیروی انتظامی در مجموعه پلیس‌راه با عوامل دخیل در امر ترافیک به‌ویژه عوامل امدادی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان لردگان، کوهرنگ و بخشی از اردل مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بنا بر تدابیر ستاد کرونا استان در حال حاضر مأموران نیروی انتظامی در مجموعه پلیس‌راه با عوامل دخیل در امر ترافیک به‌ویژه عوامل امدادی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان لردگان، کوهرنگ و بخشی از اردل مستقر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان خوزستان، نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهر به جهت کنترل خودروهای شخصی مستقر شده است و با جدیت در حال کنترل خودروها هستند.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: خودروهایی که قصد عبور و مرور از محورهای ذکر شده را دارند ضمن اعمال قانون از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

نوربخش تأکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در مرزهای بین استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد را دارند از تردد خودداری کنند تا با همکاری یکدیگر از شیوع بیماری کرونا در این استان جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد از سمت استان اصفهان مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه