اخبار داغ

با همکاری سازمان انتقال خون، بسیج و بنیاد شهید؛

پویش اهدای خون «لاله‌های انقلاب» به یاد شهدا برگزاری می شود

پویش اهدای خون «لاله‌های انقلاب» به یاد شهدا برگزاری می شود
سازمان انتقال خون اعلام کرد: پویش اهدای خون لاله‌های انقلاب با یاد و نام یک شهید توسط خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پویش «لاله‌های انقلاب» با هماهنگی روابط عمومی سازمان انتقال خون و فرماندهی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از ۱۲ تا ۲۲ اسفند ماه برپا و عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
طی این پویش کارکنان ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور در مراکز اهدای خون و یا محل استقرار تیم های سیار اهدای خون حضور خواهند یافت و هریک به یاد یک شهید والا مقام خون خود را اهدا می کنند.
,
 
,
فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیران کل استان ها خواسته است تا در جهت فراگیر شدن این امر خداپسندانه  اهدای خون در بازه زمانی یاد شده اقدامات لازم را انجام دهند.
,
 
,
بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی این پویش از طریق فضای مجازی و طی هماهنگی با ادارات کل انتقال خون سراسر کشور از جمله اقداماتی است که طی روزهای برپایی این پویش عملیاتی خواهد شد.
,
 
,
۲۲ اسفند ۱۳۵۸ یعنی ۱۳ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ۶ ماه و ۸ روز قبل از شروع دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی تأسیس شد.
,
 
,
هر چند در زمان پیروزی انقلاب، آمار جامعه هدف بنیاد شهید زیاد نبود و از جنگ و دفاع مقدس هم هیچ خبری نبود، ولی یک نهاد مستقل به دستور حضرت امام (ره) برای تجلیل از شهیدان، تکریم خانواده‌های آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شد. این موضوع عمق نگاه، تیزهوشی، دوراندیشی و آینده نگری آن حکیم خبیر را به اهمیت و افضلیت این نهاد مقدس نشان می‌دهد.
,
 
,
سازمان انتقال خون متولی تامین خون و فرآورده های آن در ایران است و در حال حاضر اهدای خون در کشور کاملا داوطلبانه است و سالانه بیش از دو میلیون یکصد هزارنفر به منظور نجات جان بیماران خون اهدا می کنند.
,
 
,
۲۲ اسفند در تقویم رسمی کشور به روز شهید نامگذاری شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایرنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه