اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

هیچ واکسن کرونایی، در آذربایجان‌غربی ناپدید نشده است/ ۹ هزار و ۵۶۰ دوز واکسن به آذربایجان‌غربی تحویل شد

هیچ واکسن کرونایی، در آذربایجان‌غربی ناپدید نشده است/ ۹ هزار و ۵۶۰ دوز واکسن به آذربایجان‌غربی تحویل شد
انتظار مهدی گفت: گم شدن تعدادی واکسن در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان، شایعه بوده و هیچ واکسنی در هیچ شهرستانی گم نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول انتظار مهدی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: تمام شهرستان‌ها تحت تدابیر امنیتی و همراه پلیس اقدام به جابجایی واکسن کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: تاکنون طی سه مرحله ٩ هزار و ۵۶٠ دوز واکسن کرونا از نوع اسپوتنیکv برای تزریق به چهار هزار و ٧٨٠ نفر در آذربایجان‌غربی دریافت شده است.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی، گفت: اولویت بندی تزریق واکسن در استان در قالب دستورالعمل کشوری و بر اساس اولویت بندی کمیته اجرایی واکسیناسیون، به ترتیب در سه بخش مهم انجام می‌گیرد.

,

انتظارمهدی در ادامه به سه اولویت گروه‌های دریافت واکسن در استان اشاره کرد، افزود: پزشکان، کارکنان پرستاری و کارکنان خدمات بخش ICU کرونا، بخش عمومی کرونا و بخش اورژانس کرونا این یه گروه هستند.

,

وی بیان کرد: بدیهی است به تدریج با افزایش سهمیه دریافتی نسبت به گسترش خدمات ایمن سازی در داخل بیمارستان‌ها اقدام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه واکسن‌های دریافتی برای کلیه شهرستان‌های تابعه حسب مورد توزیع شده، افزود: از سر جمع واکسن‌های دریافتی یک‌هزار و ۴٠ دور برای ۵۲۰ سالمند ساکن در خانه‌های سالمندان و ۶۰۰ دوز برای ۳۰۰ جانباز تخصیص یافته که پس از اعلام وزارت متبوع نسبت به واکسیناسیون این گروه از جامعه نیز اقدام خواهد شد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی، گفت: تزریق واکسن در پرونده الکترونیک سلامت شهروندان ثبت و در صورت بروز عوارض احتمالی بر اساس نظام مراقبت عوارض ایمن سازی ثبت می‌شود.

,

انتظار مهدی اظهار داشت: تاکنون موردی از عوارض شدید تزریق واکسن در آذربایجان‌غربی مشاهده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه