اخبار داغ

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور:

نگرش‌ها نسبت به ورزش همگانی تغییر کرده است/ منابع محدودی داریم

نگرش‌ها نسبت به ورزش همگانی تغییر کرده است/ منابع محدودی داریم
داود فروحی با بیان اینکه در گذشته ورزش همگانی را صرفا یک پیاده روی همگانی و خانوادگی می‌دیدند، گفت: هم اکنون نگرش‌ها نسبت به این ورزش تغییر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا، داود فروحی، دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان شمالی اظهار داشت: نوع فعالیت های استان در حوزه ورزش، یک سبک مدیریتی باز است. یعنی مدیران ورزشی نسبت به شهر و استان، دانش و اشراف کافی را دارند.

وی افزود: در ۶ ماه گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، فدراسیون ورزش های همگانی، در ویترین ورزش های کشور قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: در گذشته ورزش همگانی را صرفا در حد یک پیاده روی همگانی و خانوادگی می دیدند و هیچ وقت نگاه جامعی به این ورزش نبود. اما توانستیم با کمک این مجموعه این نگرش را در میان جامعه تغییر دهیم.

وی تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود در ابتدا بر ورزش همگانی و سلامتی عموم جامعه و سپس ورزش قهرمانی تاکید کردند.

فروحی گفت: این ورزش برای ۸۰ میلیون ایرانی است و فدراسیون باید از بدو تولد تا فوت ورزشکاران برنامه ریزی داشته باشد اما متاسفانه منابع و اعتبارات فدراسیون محدود است.

در این آیین محمد آزاد بیگی و مجید جودت به عنوان دو نامزد ریاست هیئت ورزش های همگانی استان شرکت داشتند که محمد آزاد بیگی انصراف داده و مجید جودت این سمت را به مدت چهار سال عهده دار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری بجنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه