اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان لنده مطرح کرد؛

برخورد قاطع با رسانه‌های ساختارشکن در انتخابات

برخورد قاطع با رسانه‌های ساختارشکن در انتخابات
رئیس دادگستری شهرستان لنده از برخورد قاطع با اشخاص و رسانه‌های قانون‌شکن در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس دادگستری شهرستان لنده در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص فعالیت های انتخاباتی و رعایت اصول اخلاقی در انتخابات گفت: اخلاق در همه امت های جهان به عنوان یکی از شاخص های مهم و مبنایی برای شکوفایی یک جامعه حکم فرما است و دین اسلام نیز تاکیدات بسیار مهمی در این حوزه داشتند و دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: احکام، اخلاق و عقاید سه بحث مهم در دین داری ملت ما است که عمل بر این سه مبحث باعث تعالی و پیشرفت جامعه می شود.

,

علی بازی گفت: اخلاق انتخاباتی یک موضوع مهم است که امسال شاهد تجلی و مشارکت یک انتخابات پرشور خواهیم داشت.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: تشکیل کارگروه‌های مختلف پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از این هفته به طور مرتب برگزار خواهندشد که موارد مشروحه در کمیته ها و کارگروه های مختلف خود مرود بحث و گفت وگو قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برای رعایت اخلاق انتخاباتی باید فرهنگ سازی در این زمینه باید صورت گیرد و افرادی دارای شاخصه های خوب و با صلاحیت انتخاب شوند.

علی بازی تاکیدکرد: ورود برخی کاندیدا به عرصه انتخابات حتما باید از مراجع ذیصلاح تائید صلاحیت شوند و هیئت‌های اجرایی و نظارت باید از افرادی انتخاب شوند که دارای سوابق روشنی باشند.

وی گفت: در بحث هیئت های اجرایی اگر افراد شاخصی انتخاب شوند نیمه‌راه را رفتیم و در ادامه نیز در روند برگزاری انتخابات با مشکلاتی مواجه نخواهیم شد و تدابیر لازم باید اجرایی شود.

رئیس دادگستری لنده گفت: باید سران گروه‌های سیاسی و متنفذین در جلسات مختلف در جهت برگزاری پرشور مردم و پرهیز از آشوب و تخلفات باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بدون شک برخوردها در انتخابات قاطعانه و شدید خواهد بود لذا باید تدابیر لازم از هم اکنون در بحث یه کارگیری افراد دارای صلاحیت اهتمام لازم صورت پذیرد.

علی بازی گفت: انتخابات شورای‌های شهر و وستا یک انتخابات عشیره ای و طایفه ای است لذا باید در این برهه حساس همه مراقبت لازم را داشته باشیم و از آنان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در خصوص فضای مجازی و مشکلات آن در انتخابات نیز جلسات مختلفی برگزار خواهدشد که در کارگروه‌های مختلف این مهم مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برخورد قاطع با رسانه‌های ساختار شکن نیز در کارگروه‌های مختلف خود مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: رعایت قانون و مقررات به عنوان یک اصل مهم و ضروری است که باید مورد توجه همه افراد واقشار قرار خواهد گرفت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه