اخبار داغ

هفته یازدهم لیگ دو فوتبال:

شکستی دیگر در کارنامه فوتبال "نفت و گاز" گچساران/ روند ناکامی نفتی‌ها همچنان ادامه دارد

شکستی دیگر در کارنامه فوتبال "نفت و گاز" گچساران/ روند ناکامی نفتی‌ها همچنان ادامه دارد
تیم نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم لیگ دو فوتبال کشور، مقابل میزبان خود ایرانجوان بوشهر شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روز گذشته از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته یازدهم این رقابت‌ها، دو تیم "نفت و گاز" گچساران و "ایران جوان" بوشهر مقابل هم صف‌آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این دیدار که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، نفتی‌های گچساران در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

,

تیم نفت و گاز گچساران باکسب ۳پیروزی، ۷ شکست، یک تساوی و با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه نخست این رقابت‌ها حضور دارد؛ اگرچه نفتی‌های گچساران در دیدار هفته گذشته خود مقابل "اسپاد تهران" نیز صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با تساوی در گچساران به پایان رسید.

,

این روزها در حالی شاهد ادامه ناکامی ها در فوتبال نفت و گاز گچساران هستیم که هفته پیش رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی نیز گفته بود که بخشی از قرارداد تیم فوتبال پرداخت شده و در حال آماده سازی پرداخت درصدی دیگر از قرارداد تا قبل از تعطیلات نوروز هستیم. بنابراین با حمایت های خوبی که در خصوص ارائه امکانات و پشتیبانی شرایط اعزام به مسابقات این تیم داشتیم با توجه به بودجه کم، اما اقدامات قابل قبولی ارائه شده است.

,

شاهرخ داوودی در ادامه هم تصریح کرده بود جایگاه کنونی تیم در جدول رقابت‌ها، شایسته فوتبال گچساران و مردم فوتبال دوست این شهر نیست، اما بایستی بپذیریم با توجه به شرایط موجود و جوان گرایی خوبی که در تیم صورت گرفت به پیشرفت این تیم بسیار امیدواریم. هرچند ما در ادامه رقابت ها به تیم فوتبال بزرگسالان امیدواریم اما تذکرات لازم فنی را کمیته فنی و مدیرعامل تیم به سرمربی ابلاغ کرده است.

,

وی در بخشی از اظهارتش هم گفته بود که در شرایط فعلی ما تنها از تیم حمایت خواهیم کرد، تا در هفته های آینده شاهد تغییرات در جایگاه تیم در جدول باشیم و تا آن زمان فقط و فقط حمایت خواهیم کرد.

,

براین اساس، در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های ویستاتوربین تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

,

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم‌هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، سردار بوکان، مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه