اخبار داغ

پیگیری یک‌ساله رسانه‌ای نتیجه داد؛

برتری گفتمان عدالت‌محور با همراهی شهردار گرگان/ ورودی مقابل "اکبر جوجه" گرگان بسته شد+ تصاویر

برتری گفتمان عدالت‌محور با همراهی شهردار گرگان/ ورودی مقابل "اکبر جوجه" گرگان بسته شد+ تصاویر
اصلاح هندسی کمربندی غربی گرگان باعث یک طرفه‌شدن این مسیر و کاهش تصادفات و نیز موجب بهره‌مندی سایر رستوران‌ها از مشتریان خواهد شد و شاهد یک فرآیند عدالت‌محور در این نقطه خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، بعد از افتتاح روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج) توسط شهرداری گرگان در کمربندی غربی این شهرستان، آرایش هندسی این نقطه از شهر گرگان، طوری شد که برخی از رستورانهای واقع در این نقطه رو به تعطیلی رفته و نیروهایشان بیکار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

علت این امر بسته شدن ورودی این رستورانها بود که هر کدام بیش از 20 نفر نیروی شاغل داشتند که از این راه امرار معاش می کردند.

,

همچنین به لحاظ انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز دو طرفه شدن لاین کندرو باعث تصادفات زیادی در این نقطه شد و همین امر باعث شد تا پلیس راهور نسبت به این موضوع انتقاد کند.

,

وجود ورودی روبروی اکبرجوجه باعث شده بود تا رستوران دارها به این امر انتقاد داشته باشند که چرا باید این ورودی جلوی یک رستوران خاص باشد و مشتری ها را فقط به این رستوران هدایت کند و این امر را خلاف عدالت می دانستند.

,

با پیگیری رسانه ها از جمله "گلستان ما" به عنوان یک سوژه مردمی و حامی اشتغال و تولید، شورای ترافیک استان به این مسئله ورود کرد و هم شورای ترافیک استان و هم شهرستان گرگان مصوب کردند که اصلاح هندسی در این نقطه صورت بگیرد.

,

این موضوع یک سال پیگیری شد تا اینکه ماه گذشته در نشست خبری دکتر دادبود شهردار گرگان این موضوع بار دیگر پیگیری شد و ایشان در همان جلسه با مهندس عارف معاون عمرانی شهرداری گرگان تماس گرفتند و گفتند اگر این موضوع مصوبه شورای ترافیک را دارد هر چه سریعتر انجام شود.

,

این موضوع روز گذشته به سرانجام رسید و ورودی روبروی اکبر جوجه گرگان بسته شد و از این به بعد هر یک از مشتریان و مسافران که قصد استفاده از رستوران‌ها را دارند باید از ورودی قبل از روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج) و یا فلکه را دور زده و وارد لاین کندرو یک طرفه شوند و بعد از صرف غذا از همان میدان شهید مفتح مسیر را ترک کنند.

,

این کار هم باعث یک طرفه شدن این مسیر و کاهش تصادفات و هم باعث بهره مندی سایر رستوران ها از مشتریان خواهد شد و شاهد یک فرایند عدالت محور در این نقطه خواهیم بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه