اخبار داغ

تعیین سرمربی جدید استقلال برعهده وزارت‌خانه نیست؛

علی‌نژاد: از رأی CAS درباره جودوی ایران تفاسیر نادرستی ارائه شده/ تصمیم جدید IJF به‌شکل تعلیق جدید نخواهد بود

علی‌نژاد: از رأی CAS درباره جودوی ایران تفاسیر نادرستی ارائه شده/ تصمیم جدید IJF به‌شکل تعلیق جدید نخواهد بود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه تفاسیر غلطی از متون رأی CAS شده که درست نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان پیرامون مراسم بزرگ‌داشت زنده‌یاد سیامند رحمان اظهار داشت: یاد سیامند رحمان را همیشه گرامی می‌داریم. او به شکل ناباورانه‌ای از دنیا رفت. رحمان قهرمان با اخلاقی بود و رکورد تاریخی را در پارالمپیک دشت کرد که به این زودی‌ها قابل دسترس نیست. از مجموعه کمیته پارالمپیک و زیر مجموعه آن، تشکر می‌کنم که این مراسم را ترتیب دادند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نژاد در ادامه گفت: ‌فکر می‌کنم با حضور سیامند رحمان بهای این موزه بیشتر شد و هر فردی که به این جا پا بگذارد با هویت و تاریخ این موزه آشنا می شود. از صالحی امیری بابت برپایی این موزه تشکر می کنم؛ او بابت فاخرتر شدن موزه تلاش زیادی می‌کند.

,

وی درباره رفع تعلیق جودو عنوان کرد: خوشبختانه با رای دادگاه عالی ورزش، رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو مبتنی بر قوانین شناخته نشد و رای تعلیق مادام العمر ایران لغو شد. شهود لغو قابل تایید نبودند و موضوع مجددا به فدراسیون جهانی جودو ابلاغ شده است تا آن‌ها با استناد بر قوانین فدراسیون بین المللی جودو در این رابطه تصمیم بگیرند. رای تعلیق باطل و تعلیق جودو برداشته شده است. تصمیمات جدیدی که فدراسیون بین المللی جودو می‌گیرد باید مطابق قوانین این فدراسیون باشد که اگر این گونه بود، رای لغو نمی‌شد.  

,

علی نژاد اذعان داشت: رای CAS نشان داد تعلیق جودو متناسب با قوانین بین المللی جودو نیست. حکم تعلیق نامحدود جودو باطل است و باید تصمیم دوباره‌ای گرفته شود. تصمیم جدید به شکل تعلیق جدید نیست. متاسفانه تفاسیر غلطی از این متون شده است که درست نیستند.

,

او در مورد سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: تعیین سرمربی به عهده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است و آن‌ها باید در این باره توضیح دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه