اخبار داغ

چرا دولت از گاندو می‌ترسد؟

چرا دولت از گاندو می‌ترسد؟
سوال اینجاست که سریال گاندو دست بر چه موضوعاتی گذاشته که دولت برای پخش فصل دوم، رسانه‌های خودش را به خط کرده است؛ مگر دولت کنونی ادعای شفاف‌ترین دولت را ندارد، پس چرا از بازگو شدن برخی مسائل کشور در این سریال واهمه دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ اولین قسمت سریال گاندو از شبکه سوم سیما پخش شد که موضوع آن به جریان دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران مربوط می‌شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
اما در حین پخش این سریال موضع‌گیری‌های مختلفی در خصوص این سریال گرفته شد که این موضع گیری‌ها تا جایی پیش رفت که شنیده‌ها حاکی از آن بود که وزیر امور خارجه در اعتراض به پخش این سریال تا مرز استعفا پیش رفته است و حتی در برخی از صحبت‌های خود به این سریال اعتراض و عنوان کرده که فیلم گاندو برای من ساخته شده است که موجب پاسخگویی دست‌اندرکاران این سریال قرار گرفته است.
,
 
,
طی اعلام سازمان صداوسیما قرار است فصل دوم این سریال در ایام نوروز پخش شود؛ روزنامه ایران که رسانه دولت است تصمیم شبکه سه سیما را برای پخش فصل دوم گاندو در ایام نوروز را "انتخاب عجیب" و "برمدار حاشیه" نامید و مدعی حاشیه‎‌های سیاسی این سریال به خاطر دیالوگ‌های آن درباره برخی از مسئولان دولتی شد.
,
 
,
اما سوال اینجاست که سریال گاندو دست بر چه موضوعاتی گذاشته که دولت حتی برای پخش فصل دوم، رسانه‌های خودش را به خط کرده است؛ مگر دولت کنونی ادعای شفاف‌ترین دولت را ندارد؟
,
 
,
اگر دولت آقای روحانی این ادعا را دارد پس چرا از بازگو شدن برخی مسائل کشور در این سریال واهمه دارد؟
,
 
,
مگر حرف ناگفته‌ای در این دولت با ادعای شفافیت دارد که بیم آن می‌رود که این مسائل از طریق این سریال مطرح شود؟ 
,
 
,
چرا دولتی که خود را آماده تمام‌قد شنیدن انتقادات می داند، چرا از انتقادات مطرح شده توسط این سریال رنج برده و آنرا بر نمی‌تابد.
,
 
,
چرا اگر نقطه کذبی در سریال مطرح است، اقدامات قانونی را دنبال نمی‌کند؟
,
 
,
چطور است که تعدادی حزب‌اللهی‌نما در راهپیمایی 22 بهمن در یک شهر شعارهایی علیه دولت می‌دهد دولت آن را توهین می‌خواند!
,
 
,
 همه دستگاه‌ها به خط می‌شوند برای شناسایی و برخورد با عوامل آن، اما در این سریال مسائل کذبی مطرح شده است ولی دولت سکوت کرده است و اقدامات قانونی انجام نمی دهد.
,
 
,
ای کاش دولت همانند اعتراف به افزایش قیمت دلار توسط خودش، در دیگر مسائل با مردم روراست باشد.
,
 
,
گاندو برای کسانی ترس دارد که در واقعیت درگیر چنین مسائلی بود‌ه‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه