اخبار داغ

رئیس اداره اصناف سازمان صمت استان:

۸۳۷ پروانه کسب برای واحدهای صنفی گلستان صادر شده است

۸۳۷ پروانه کسب برای واحدهای صنفی گلستان صادر شده است
وطنی از صدور پروانه کسب برای ۸۳۷ واحد صنفی در استان گلستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احمد وطنی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: در بهمن ماه سال جاری ۸۳۷ پروانه کسب برای واحدهای صنفی در گلستان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطر نشان کرد: در راستای نظارت بر اصناف هم ۲۱۲ واحد هم شناسایی شدند که فاقد پروانه کسب بودند.

,

وطنی با اشاره به نظارت در حوزه اصناف افزود: در بهمن ماه سالجاری با همکاری اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی نسبت به واحدهای فاقد پروانه کسب ابتدا با اخطار و در نهایت با ارسال نامه‌ای به اماکن نسبت به پلمب آنها اقدام شده‌ است.

,

وی افزود: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، از اقدامات جدی کمیسیون نظارت بر اصناف است که با استمرار این طرح ضمن ساماندهی صنوف زمینه کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی بیشتر مهیا می شود.

,

رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطر نشان کرد: همه کسبه و بازاریان باید به قانون احترام گذاشته و نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

,

وطنی با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای کسب‌ و کار بدون مجوز، افزود: فعالیت‌های بدون مجوز یکی از عوامل برهم خوردن نظم بازار و نامتعادل کردن عرضه و تقاضا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه