اخبار داغ

دبیرستاد مبارزه با کرونا در لرستان مطرح کرد؛

انجام ۱۰۰ هزار نمونه‌گیری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در لرستان

انجام ۱۰۰ هزار نمونه‌گیری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در لرستان
کوشکی گفت: ۱۰۰ هزار و ۳۴۴ نمونه گیری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در لرستان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در نیمه دوم سال در استان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا بودیم به طوری که میانگین موارد قطعی ابتلا به کرونا در آذرماه ۲۰۴ نفر بود که این رقم در دی ماه به ۱۲۱ و در بهمن به ۱۰۴ نفر کاهش یافت.
,
 
,
دبیرستاد مبارزه با کرونا در لرستان تصریح کرد: میزان ابتلا به کرونا در دی ماه ۷۸ درصد و در بهمن ماه ۸۱ درصد نسبت به روزهای آغاز این طرح کاهش یافته است.
,
 
,
کوشکی با اشاره به کاهش تعداد بستری های کرونایی با اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در آذر ماه میانگین بستری بیماران کرونایی ۸۸ نفر بود که آمار بستری در دی ماه ۴۳ نفر و در بهمن به ۳۷ نفر کاهش یافت.
,
 
,
وی بیان کرد: میزان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان در دی ماه ۷۷درصد و در بهمن ۷۸درصد کاهش یافته است.
,
 
,
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در لرستان گفت: در آذر ماه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا ۶.۶ نفر بود که این رقم در دی ماه به ۱.۷ و در بهمن به یک نفر کاهش یافت به طوری که در مجموع میزان مرگ و میر کرونا در استان در دی ماه ۸۴ درصد و در بهمن ۹۰.۱ کاهش یافته است.
,
 
,
کوشکی اظهار داشت: هزار و ۴۰ تیم رهگیری و ۱۴۶ تیم مراقبت در منزل در اجرای این طرح همکاری داشتند.
,
 
,
وی افزود: از ابتدای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۱۰۰ هزار و ۳۴۴ نمونه از موارد مشکوک انجام شده است.
,
 
,
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در لرستان با اشاره به کاهش میزان مرگ و میر در لرستان در مقایسه با میانگین کشوری گفت: درصد کشندگی کرونا در کشور ۴.۴ است که این رقم در استان ۱.۲ بوده است.
,
 
,
کوشکی اظهار داشت: ضروری است تا همه شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند تا از خطر ابتلا به کرونا در امان باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه