اخبار داغ

فرهاد کاریزمای خوبی دارد؛

مؤمنی: بهترین گزینه سرمربی‌گری استقلال، مجیدی است/ فکری در ناکامی‌های استقلال مقصر بود

مؤمنی: بهترین گزینه سرمربی‌گری استقلال، مجیدی است/ فکری در ناکامی‌های استقلال مقصر بود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: فکری مقصر است زیرا افرادش در نیمکت آدم های ضعیفی در علم تمرین بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مومنی، پیشکسوت استقلال در خصوص برکناری محمود فکری توسط هیئت مدیره اظهار کرد: اولا باید یک برنامه برای استخدام یا عزل مربی در باشگاه های بزرگ وجود داشته باشد. باید دلیل ارائه کرد که چرا یک مربی را عزل می کنیم. متاسفانه در کشور ما از اسم ها استفاده می شود تا خودمان را بزرگ جلوه دهیم. با ذبح کردن سرمربی یک تیم نشان می دهیم که به فکر باشگاهیم. من نمی گویم که تمام کارهای فکری درست بوده؛ او اشتباه هم داشته و مسبب این اشتباه هم خودش بوده ولی الان به چه دلیل هیئت مدیره فکری را عزل کرده است. استقلال بازی استقلال را از دست داد و سه امتیاز مهم از دست رفت. چرا آن موقع این تصمیم را نگرفتند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مومنی در گفت‌وگو با رادیو ورزش تصریح کرد: فکری مقصر است زیرا افرادش در نیمکت آدم های ضعیفی در علم تمرین بودند. آقای فکری خودش می توانست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد به شرطی که انتخاب های کنار دستش انتخاب هایی بهتر و بالاتر بودند. با تمام این اوصاف از صمیم قلب برای فکری آرزوی موفقیت می کنم. این پیشکسوت استقلال تاکید کرد: بهتر است حالا که یک سرمربی را آورده ایم هئیت مدیره نظر دهد که علتش چیست و چه توقعی از سرمربی دارد.

,
وی درباره گزینه هایی که برای کمک به استقلال وجود دارد؛ گفت: فرهاد مجیدی گزینه مطلوبی است زیرا سابقه کار کردن با تیم استقلال را دارد و جوان است و همه به او احترام می گذارند. او کاریزمای خوبی دارد و هیئت مدیره هم با نظرش موافق است. توانایی فرهاد مجیدی برای رسیدن به اهدافی که استقلال مدنظر دارد از بقیه پیشی گرفته است. علاوه بر این او در امر نتیجه گیری بسیار خودخواه است و با بازیکن هم مماشات نمی کند و تمام اصول و قوانین را رعایت می کند تا نظم و انضباط در تیم حاکم باشد.
,
 
,
از طرفی در رسانه ها نام امیر قلعه نوئی و جواد نکونام به عنوان گزینه هایی برای مربیگری استقلال مطرح می شود؛ مومنی درباره بکارگیری این دو مربی که هر دو در تیم های لیگ برتری دارای قرارداد هستند؛ توضیح داد: امروزه فرهنگ جدید و بین المللی و خوبی در فوتبال ما جا افتاده که باشگاه ها برای انجام کارهای این چنینی به یکدیگر نامه می نویسند. باشگاه استقلال هم اگر می خواهد آقای نکونام و قلعه نوئی را بکار بگیرد؛ اگر با ارتباطات نامه ای با آنها به توافق برسد؛ گزینه های خوبی هستند ولی فکر نکنم این اتفاق بیافتد و آذری، نکونام و همینطور باشگاه گل گهر قلعه نوئی را از دست بدهد. الان زمانی نیست که بتوانند اهداف تاکتیکی خودشان را اجرا کنند و بنظر می رسد بهترین گزینه ای که می تواند با هیئت مدیره کنار بیاید فرهاد مجیدی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه