اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

تعداد مددجویان سمنانی با توجه به شرایط کرونایی ۲ برابر شد/ ابتلای برخی ماموران جمع‌آوری صدقه به کرونا

تعداد مددجویان سمنانی با توجه به شرایط کرونایی ۲ برابر شد/ ابتلای برخی ماموران جمع‌آوری صدقه به کرونا
محسن مسعودیان راد گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۹۶ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شده است و متأسفانه آمار تحت پوششی های ما در این ایام به دلیل بیماری کرونا ۲ برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دستاورد های بزرگ کمیته امداد استان سمنان شکستن فقر است، گفت: با ورود خانواده ها به عرصه کار و تحصیل، میزان فقر در سطح کشور کاهش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
مسعودیان راد با توجه به طرح توانمند سازی محرومان افزود: برای تمامی خانواده های ایتام ومحرومین کد بورسی تعریف شده است که مبالغ قابل توجهی از ۲میلیون تا ۴ میلیون تومان می باشد که می توانند ارز اولیه تهیه کنند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در خصوص طرح معین استان سیستان بلوچستان اضافه کرد: در این طرح کوچک ترین استان به کمک بزرگ ترین استان فقیر کشور می رویم که در این طرح از منابع جدا گانه ای استفاده خواهد شد.
,
 
,
مسعودیان راد با توجه به اهمیت اشتغال در استان بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش این سازمان ایجاد شده است ویک هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی ویژه بانوان سرپرست خانوار داشته ایم.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در خصوص اعتبارات یکساله این اداره اشاره کرد: برای اولین بار است که اعتبار اشتغال ما در استان صفر می شود که تقریبا ۱۰۰ درصد اعتبارات این بخش جذب شده است.
,
 
,
وی افزود: در بخش تحقق برنامه های یکساله ۲۰۰ درصد تحقق برنامه در بخش های دانش بنیان را داشته ایم که با بزرگ ترین استان های کشور در حال رقابت هستیم.
,
 
,
مسعودیان راد در خصوص برنامه های جشن نیکو کاری که از ۱۳ اسفند ماه شروع خواهد شد، اشاره کرد: در این ایام با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا برنامه های این سازمان به صورت مجازی است و در روز چهارشنبه در بستر فضای مجازی زنگ نیکو کاری مدارس به صدا در خواهد آمد.
,
 
,
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با توجه به پیش رو بودن جشن نیکوکاری گفت: ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قبل از شروع جشن نیکوکاری توسط خیرین جمع آوری شد که ۱۴۸ درصد از برنامه ها تا امروز محقق شده است که تا پایان این جشن رشد چشم گیری خواهد داشت.
,
 
,
وی با توجه به مشکلات معیشتی مردم تشریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۹۶ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد و متاسفانه آمار تحت پوششی های ما در این ایام به دلیل بیماری کرونا ۲ برابر شده است.
,
 
,
مسعودیان راد در خصوص جمع آوری صدقه در استان گفت: به خاطر مبتلا شدن تمامی ماموران جمع آوری صدقه با توجه به رعایت کردن تمامی پروتکل های بهداشت به بیماری کرونا جمع آوری صدقه از صندوق هارا متوقف کرده ایم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه