اخبار داغ

در گفت‌وگو با نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد؛

از ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت چه خبر؟

از ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت چه خبر؟
میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت توسط مجلس تایید شد، گفت: دولت باید طبق روال قانونی افراد واجد شرایط برای سهام عدالت را شناسایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت در مجلس یازدهم مطرح و تایید شد تا با شرایطی که در قانون آورده شده افرادی که از سهام عدالت جا مانده‌اند، ثبت‌نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه دولت باید این افراد را شناسایی کند، گفت: دولت باید افرادی که حائز شرایط دریافت سهام عدالت هستند شناسایی و بعد از طی روال قانونی ثبت‌نام را انجام داده و سهام به نام افراد زده شود.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خصوص اینکه واجدین ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت چه کسانی هستند، عنوان کرد: در قانون این مساله کاملا مشخص شده و افراد دهک‌های پایین جامعه که از این سهام محروم هستند، می‌توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کنند.

,

وی در پاسخ به این سوال که دولت چه زمانی این ثبت‌نام را انجام خواهد داد، یادآور شد: مجلس این موضوع را مصوب کرده و حتما در سال آینده دولت این مساله را اجرایی می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه