اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد؛

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در کرمانشاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در کرمانشاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)
کامران هزارخانی طی گفتگویی مفاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هزارخانی در خصوص تفاهم نامه مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طبق پیش بینی بعمل آمده برای سال ۱۴۰۰ با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه کار شناسایی و معرفی افراد بر عهده سازمان بسیج سازندگی است، افزود: اعتبارات اشتغالزایی فوق از سازمان کمیته امداد امام(ره) تامین می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در ادامه گفت: هدف از این اشتغالزایی رفع محرومیت و ایجاد مشاغل خرد و خانگی است.

هزارخانی با اشاره به اینکه مبلغ کل تسهیلات حدود ۶۰ میلیارد تومان است، گفت: حداقل و حداکثر این تسهیلات برای افراد بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی بیان کرد: چارچوب های این تفاهم نامه در ۱۰ بند قید شده است از جمله همکاری های جهادی، استفاده از ظرفیت خیرین، مراکز نیکوکاری و.. سایر اقدامات دیگر در این زمینه می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در پایان گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تعامل و هم افزایی مردم و نهادهای مربوطه بتوانیم در جهت کاهش نرخ بیکاری گام موثری برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه