اخبار داغ

شجاعی در گفت‌وگو با دانا:

FATF نقاط ضربه پذیر کشور را در اختیار دشمن قرار می‌دهد/ پذیرش این معاهده یعنی تقدیم اطلاعات کشور به دشمن

FATF نقاط ضربه پذیر کشور را در اختیار دشمن قرار می‌دهد/ پذیرش این معاهده یعنی تقدیم اطلاعات کشور به دشمن
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: FATF در ظاهر به منزله ایجاد شفافیت است؛ اگر این شفافیت به نفع مردم بود موافق آن بودیم اما این شفافیت در شرایط جنگ اقتصادی نقاط ضربه پذیر کشور را در اختیار دشمن قرار خواهد داد.
[

«حجت الاسلام حسن شجاعی»، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه رویکرد دولت به غرب و برجام که فرزند غربگرایی است تا به امروز سرانجامی در کشور نداشته است گفت: اعتماد به غرب از سوی دولت یک بار در چارچوب برجام از مورد آزمایش قرار گرفت اما با وجود تمام وعده هایی که داده شده بود هیچ آورده ای برای سفره مردم نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بارها عنوان کردند که مشغول یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم ادامه داد: در شرایط جنگی باید اطلاعات کشور را از دشمن پنهان کنیم، اما FATF به منزله تقدیم اطلاعات کشور به دشمن در دوران جنگ است.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی حتی آب و هوا اعلام عمومی نمی شد تا کمترین اطلاعات در اختیار دشمن قرار نگیرد تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس که جنگی تمام عیار علیه کشور در حال شکل گیری بود در معرض دید دشمن قرار داشتیم و دشمن می توانست از کوچکترین اطلاعاتی برای ضربه زدن به امنیت کشور استفاده کند.

,

شجاعی با بیان اینکه با منطق دولت و آقای رئیس جمهور که کشور مشغول جنگ اقتصادی است نباید FATF را بپذیریم گفت: FATF در ظاهر به منزله ایجاد شفافیت است؛ اگر این شفافیت به نفع مردم بود موافق آن بودیم اما این شفافیت در شرایط جنگ اقتصادی نقاط ضربه پذیر کشور را در اختیار دشمن قرار خواهد داد.

,

نماینده مردم خرم دره در مجلس با اشاره به اینکه تصویب FATF در شرایط کنونی کمک به دشمن برای ضربه زدن به مردم و اقتصاد و معیشت است گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نکته نوجه داشته باشند که ایجاد شفافیت اقتصادی در دوران جنگ اقتصادی به نفع دشمنان و به ضرر مردم است؛ اگر اعضای مجمع به همین یک مقوله توجه داشته باشند بدون شک FATF را تصویب نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه