اخبار داغ

برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تنیس همدان

‎عزیزی: انتظار احداث ۸ زمین تنیس را داریم/ باید سقف شیشه ای را برداریم

‎عزیزی: انتظار احداث ۸ زمین تنیس را داریم/ باید سقف شیشه ای را برداریم
رئیس فدراسیون تنیس گفت: انتظار احداث ۸ زمین تنیس در همدان را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر امروز (۱۲ اسفند ماه) مجمع هیات تنیس استان همدان با حضور داوود عزیزی رئیس فدراسیون، سیفی مدیر کل ورزش و جوانان، محرم روزبه معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، معصومه پیردهقان معاون امور بانوان، حقیقی ریاست حراست اداره کل استان همدان نماینده مربیان، نماینده آموزش و پرورش، نمایندگان هیات‌های شهرستان همدان، نماینده ورزشکاران، نماینده داوران و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در مجمع انتخاباتی سیدعادل برقعی به عنوان تنها کاندیدای این پست با کسب ۱۴ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت تنیس استان همدان انتخاب شد. به این ترتیب برقعی برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان همدان انتخاب و معرفی شد.

,

داود عزیزی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاونین اداره کل و نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران و هیئت های شهرستانی برگزار شد با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت های تنیس استان همدان یکی از مهم ترین شاخص برای برگزاری مسابقات است، اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان به لحاظ نیروی انسانی و با حضور برادران برقعی از پتانسیل ویژه ای برخوردار است.

, ,

وی گفت: انتظار داریم در سال آینده شاهد احداث حداقل ۸ زمین تنیس در استان همدان باشیم تا بتوانیم سقف شیشه ای که مانع توسعه همه جانبه و هرچه بیشتر تنیس استان همدان می شود را برداریم.

, ,

رئیس فدراسیون تنیس تصریح کرد: استان همدان در حال حاضر داری ۲۳۰ بیمه شده ورزشی در رشته تنیس است که این نشان از پویایی این ورزش طی یک سال گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا دارد.

, ,

وی با بیان اینکه همدل بودن از همکار بودن حائز اهمیت تر است، گفت: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور با حضور در استان همدان شاهد بهره برداری از زیرساخت های توسعه محور تنیس باشیم.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه