اخبار داغ

رئیس راهداری کلاله:

ماجرای میله گردهای مفقودی را از رئیس سابق راهداری کلاله پیگیری کنید

ماجرای میله گردهای مفقودی را از رئیس سابق راهداری کلاله پیگیری کنید
رئیس جدید راهداری کلاله با بیان اینکه از قضیه مفقود شدن میله گردهای این اداره بی اطلاع است؛ گفت: جریان میله گردهای مفقودی را از رئیس سابق راهداری بپرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، ۲۹ بهمن ماه خبر برگشت حدود ۴ تن میله گرد(ظاهرا سایز  ۲۳ و ۳۲ بوده) از یک آهن فروشی در شهرستان آزادشهر به اداره راهداری شهرستان کلاله، هم موجب خوشحالی شد و هم یک سوال مهم را برای مردم ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سوال مهم مردم این بود که این میله گردها که تا چند وقت قبل از آن در داخل اداره راهداری کلاله بود، چگونه سر از یک آهن فروشی در شهرستان آزادشهر در می آورد؟.

,

برخی از شنیده ها حکایت از این دارد که مقدار این میله گردهای خارج شده از اداره راهداری کلاله به حدود ۲۰ تن می رسد و برخی هم مدعی هستند که این میله گردها بالای ۴۰ تن است.

,

علی رغم خبری شدن موضوع پیدا شدن حدود ۴ تن میله گرد بسیار قطور مربوط به اداره راهداری شهرستان کلاله (ظاهرا برای ساخت پل کوسه بعد از تخریب در سیل ۸۰ به کلاله ارسال شده بودند) در یک آهن فروشی در شهرستان آزادشهر در تاریخ ۲۹ بهمن ماه، اما نه اداره راهداری کلاله و نه اداره کل راهداری استان گلستان در خصوص چرایی این جابه جایی و عاملان آن هیچ پاسخی ندادند.

,

امروز از تاریخ کشف میله گردهای راهداری در آزادشهر، حدود ۲ هفته می گذرد ولی هنوز اداره کل راهدداری استان گلستان در این خصوص به مردم و رسانه ها پاسخی نداده است.

,

بعد از انتشار آخرین خبر ما با عنوان سکوت ادامه دار اداره کل راهداری استان در خصوص بیش از ۲۰ تن میله گرد مفقودی، امان محمد باشقره، رئیس اداره راهداری شهرستان کلاله با ارسال پیام به گلستان ما، در خصوص موضوع مفقودی دهها تن میله گرد، پاسخی به شرح زیر ارسال نمود که به شرح ذیل است:

,

در این خصوص هیچگونه اطلاعاتی در دست نداشته و نمی توانم اظهار نظری داشته باشم و کلا خبر ندارم و با رئیس سابق(مهندس دبوری) تماس بگیرید و از ایشان بخواهید در این خصوص توضیح بدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه