اخبار داغ

معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی :

«آموزش و پرورش»، بهزیستی را به شبکه «شاد» راه نداد!

«آموزش و پرورش»، بهزیستی را به شبکه «شاد» راه نداد!
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور از عدم همکاری وزرت آموزش و پرورش با این سازمان در جهت آموزش درباره پیشگیری از معلولیت ها به دانش آموزان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛افروز صفاری فرد گفت: یکی از وظایف اولیه ما در سازمان، آگاه سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به معلولیت و پیشگیری از آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در این راستا برای دانش آموزان، زنان باردار، زنان روستایی و سالمندان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود تا آگاهی‌های لازم در این باره به افراد آموزش داده شود.
,
 
,
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: سابقه اجرای این طرح به سال‌ها قبل باز می‌گردد و ما هرساله این کلاس‌های آموزشی را به صورت حضوری برگزار می‌کردیم.
,
 
,
صفاری فرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: متاسفانه در سال اخیر که بیماری کرونا جان همه انسان‌ها را در دنیا تهدید می‌کند، برگزاری این کلاس‌ها لغو شد، زیرا این افراد جز گروه‌های حساس و پرخطر هستند و جمع آوری آن‌ها اصلا صحیح نیست.
,
 
,
وی درباره استفاده از فضای مجازی برای آموزش گفت: از آنجایی که این نوع آگاه سازی بسیار اهمیت دارد، ما تلاش کردیم همانند سایر فعالیت ها، این آموزش‌ها را در فضای مجازی ادامه دهیم.
,
 
,
این مقام مسئول در سازمان بهزیستی با اشاره به اهمیت این آموزش‌ها برای دانش آموزان بیان کرد: در همین راستا ما تلاش کردیم با وزارت آموزش و پرورش همکاری مستمر برای آموزش درباره معلولیت‌ها در بستر سامانه «شاد» داشته باشیم، اما این امر محقق نشد.
,
 
,
 
,
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: متاسفانه به دلایلی، این وزارتخانه با ما همکاری نکردند، بنابراین این فعالیت‌ها در یک سال گذشته متوقف شده و ما نتوانستیم برای گروه‌های هدف در این باره اقدامی انجام دهیم.
,
 
,
وی افزود: البته در حال رایزنی هستیم تا در سال تحصیلی جدید، این امر محقق شود.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: میزان
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه