اخبار داغ

لیگ برتر اسلالوم بانوان| آوای شهرکرد قهرمان شد

لیگ برتر اسلالوم بانوان| آوای شهرکرد قهرمان شد
آوای شهرکرد قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات لیگ برتر اسلالوم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دریاچه آزادی برگزار و در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند. در این رقابت‌ها باشگاه‌های دلفین یاسوج، مقاومت البرز، مکران سیستان، تجهیزات قایقرانی سپاهان ۱ و ۲، آوای شهرکرد، دختران پیشتاز، حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

مسابقات در مواد کایاک دوئل، کایاک یکنفره، کانوی یکنفره و اسلالوم امدادی برگزار شد.

, .,

در کانواسلالوم نیروانا اسدبیگی از آوای شهرکرد، دنیا جوکار از باشگاه مقاومت و فائزه روناسی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ اول تا سوم شدند.

, .,

در کایاک اسلالوم ارشین رضانژاد از دلفین یاسوج اول، پرنیا شعبانی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱دوم، یلدا رضایی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۲ سوم شدند.

, .,

در مسابقه اسلالوم امدادی نازنین فرزانه و نیروانا اسدبیگی از آوای شهرکرد اول، هلیا قریشی و دنیا جوکار از مقاومت البرز دوم، ملیکا سماکی و یاسمن رضاسلطانی از دلفین یاسوج سوم شدند.

, .,

در مسابقه دوئل کایاک نیز ملیکا سماکی از دلفین یاسوج، ستایش یادگاری از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ و هلیا قریشی از مقاومت البرز اول تا سوم شدند.

, .,

در پایان رقابت‌ها آوای شهرکرد با ۶۷ امتیاز قهرمان نخستین دوره لیگ برتر اسلالوم بانوان شد، دلفین یاسوج با ۶۳ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و مقاومت البرز با ۵۷ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

, .,

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه با حضور مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار و کاپ تیم‌های برتر اهدا شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه