اخبار داغ

حضور مسئولین ورزش در آیین پایانی مسابقات

برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های پاراوزنه برداری و یادبود سیامند رحمان/ اسبقیان: فقدان سیامند برای ما ضایعه بزرگی است+تصاویر

برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های پاراوزنه برداری و یادبود سیامند رحمان/ اسبقیان: فقدان سیامند برای ما ضایعه بزرگی است+تصاویر
مراسم اختامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور با حضور مسئولین ورزش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این مراسم که امروز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران، کاوه احمدی مدیر مرکز اطلاع رسانی  وزارت ورزش و جوانان، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله (ص)، سرهنگ میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، محمود خسروی وفا رئیس، تابع دبیرکل و فرهاد طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمدشروین اسبقیان رئیس، نواب رئیس، حمیدی دبیر، سردار آذرنوش مشاور امور فرهنگی و مدیران فدراسیون و نیز حسین رضازاده رئیس و میرشفیعی دبیر انجمن پاراوزنه برداری برگزار شد، با اجرای برنامه باستانی، پخش کلیپ ویژه سیامند رحمان و همچنین اجرای ترانه پیام عزیزی یاد این اسطوره وزنه برداری پارالمپیک کشورمان گرامی داشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسبقیان در ابتدای این مراسم بیان کرد: سیامند رحمان قهرمان بی نظیر پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان بود. فقدان او برای ما ضایعه بزرگی است. این رقابت ها بر اساس استاندارد های جهانی و با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک و با حمایت کمیته ملی پارالمپیک برگزار گردید.

,

وی افزود: همکاران من در فدراسیون تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته این رقابت ها به کار گرفتند که از آنها تشکر می کنم. همچنین از رسانه ملی و خبرگزاری ها برای انعکاس این دوره از مسابقات قدردانی می کنم.

,

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات می خواهم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تمرینات خود را پیگیری کنند تا در آینده شاهد افتخار آفرینی مجدد آنها باشیم.

,

در ادامه این مراسم عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: سیامند یک اسطوره جهانی بود و نام او جاودانه خواهد ماند. همه او را با مهار وزنه های بسیار سنگین و خلق رکوردهای دست نیافتنی به یاد می آورند.

,

وی ادامه داد: فقدان سیامند رحمان ضایعه بزرگی بود و ان شاالله خداوند به خانواده این پهلوان بزرگ صبر عطا کند.

,

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: برای کاروان پارالمپیکی کشورمان در مسابقات توکیو آرزوی موفقیت می کنم.

,

در این مراسم از طرف کمیته ملی پارالمپیک به اسبقیان و رضازاده به دلیل برگزاری شایسته این دوره از رقابت ها تندیس یادبود سیامند رحمان اهدا شد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه