اخبار داغ

مدیر شرکت توزیع برق استان همدان در حاشیه بازدید از طرح‌های شرکت توزیع برق نهاوند خبر داد؛

تبدیل ۴۰۰ کیلومتر کابل مسی شبکه توزیع برق استان همدان به خود نگهدار و ضد سرقت

تبدیل ۴۰۰ کیلومتر کابل مسی شبکه توزیع برق استان همدان به خود نگهدار و ضد سرقت
شیرزاد جمشیدی گفت: در سال آینده ۴۰۰ کیلومتر از کابل‌های مسی شبکه برق‌رسانی استان همدان به کابل خود نگهدار و ضد سرقت تبدیل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه بازدید از طرح‌های شرکت توزیع برق نهاوند گفت: با طرح برق امید امیدواریم مشترکین پرمصرف به رده پایین‌تر و مشترکان خوش مصرف باصرفه جویی 10 درصدی به مشترکان کم‌مصرف تبدیل شوند و برق رایگان دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: 40 خدمت در اداره برق در استان غیرحضوری است و تا الآن 75 درصد موفق شدیم کارها را غیرحضوری انجام دهیم.

,

جمشیدی بیان داشت: سعی می‌کنیم با کمک مردم و با استفاده از اپلیکیشن برق من 25 درصد باقیمانده نیز در استان انجام شود و از شهروندان درخواست داریم این برنامه را نصب و از خدمات آن بهره ببرند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با استفاده از این اپلیکیشن هم چرخه ویروس کرونا قطع شود و هم ترددها و مراجعات کم می‌شود و هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد.

,

جمشیدی بیان داشت: با نصب این برنامه که بر روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود خدمات غیرحضوری زیادی به مشترکان ارائه می‌شود و با توجه به شرایط کرونا از مراجعات جلوگیری می‌شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار در کل استان برای سال آینده حدود 400 کیلومتر برنامه داریم که کار بزرگی است و مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: مقدمات کار انجام‌شده است و سهمیه شهرستان‌ها با توجه به مقدار سیمی که روی شبکه‌دارند توزیع خواهد شد.

,

استفاده از کابل‌های خود نگهدار باعث کاهش سرقت و کاهش قطعی برق می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه