اخبار داغ

پس از اردوی گزینشی در استان؛

۵ کشتی‌گیر یزدی در هر رده سنی به انتخابی تیم‌های ملی اعزام می‌شوند

۵ کشتی‌گیر یزدی در هر رده سنی به انتخابی تیم‌های ملی اعزام می‌شوند
اردوی گزینشی کشتی‌گیران نوجوان و جوان شهرستان یزد برگزار و ۵ کشتی‌گیر در هر رده سنی به انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با توجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در فروردین‌ماه و با تصمیم مسئولین هیئت کشتی استان مبنی بر پیشگیری از ازدحام شرکت کنندگان در شرایط کرونایی در مسابقات انتخابی استان، کشتی‌گیران نوجوان و جوان شهرستان یزد قبل از برگزاری مسابقات استانی گزینش شدند تا تنها نفرات برتر در انتخابی استان حضور یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این اردوی ۲ روزه به همت حاج محمدحسین میرحسینی از مربیان و پیشکسوتان کشتی یزد در سالن کشتی شهدای محمودآباد با حضور سید محمدهادی رفوگر رئیس هیئت کشتی شهرستان یزد، دهقان دبیر هیئت کشتی استان و جمعی از مسئولین و مربیان کشتی شهرستان یزد برگزار شد.

,

, ,

این اردو در روز اول میزبان کشتی‌گیران نوجوان و در روز دوم میزبان کشتی‌گیران جوان شهرستان یزد بود که پس از انجام تمرین مشترک و رقابت در بعضی از اوزان، نفرات برتر جهت حضور در مسابقات انتخابی استان مشخص شدند.

,

یادآور می‌گردد با توجه به اینکه با اعلام فدراسیون کشتی، استان یزد تنها می‌تواند 5 کشتی‌گیر در هر رده سنی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام کند لذا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در نهایت با تصمیم کمیته فنی ۵ نفر برتر معرفی و اعزام می‌گردند.

,

لازم به ذکر است زمان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی استان متعاقباً اعلام می‌گردد.

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه