اخبار داغ

استاندار بوشهر:

ابرپروژه پتروشیمی در عسلویه افتتاح و آغاز به ساخت شد

ابرپروژه پتروشیمی در عسلویه افتتاح و آغاز به ساخت شد
گراوند گفت: پروژه واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان در عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شد که از جمله ابر پروژه‌ها در حوزه صنایع پتروشیمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر شب گذشته در آیین افتتاح واحد بازیابی اتان شرکت پتروپالایش کنگان به دستور رئیس جمهور، گفت: در سال جهش تولید در استان بوشهر پروژه‌های مهمی با حضور رئیس جمهور از طریق ارتباط تصویری افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی، با اشاره به افتتاح طرح‌ها در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حوزه‌های درمانی در استان بوشهر، اظهار کرد: در سال جهش تولید طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح شد که نقش مهمی در اشتغال، تولید و خدمات‌رسانی دارد.

,

استاندار بوشهر افزود: این پروژه مربوط به صندوق بازنشستگی صنعت نفت است که در سال ۱۳۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز  و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلار به بهره‌برداری رسید.

,

گراوند با بیان اینکه این پروژه دارای بخش‌های دیگر در قالب طرح توسعه است، عنوان کرد: طراحی، ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این پروژه با توان متخصصان داخلی سبب افتخار ایران اسلامی است.

,

استاندار بوشهر ابراز کرد: افتتاح این پروژه‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی در شرایط سخت تحریمی نشان از موفقیت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است. پروژه واحدالفین مجتمع پتروشیمی کیان که در عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شد که از جمله ابر پروژه‌ها در حوزه صنایع پتروشیمی است.

,

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲٫۵ میلیارد دلار در ساخت واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان در عسلویه، خاطرنشان کرد: امید می‌رود این پروژه براساس برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد. افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها در سال جهش تولید نشان از تلاش همه متخصصان در عرصه‌های گوناگون در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه