اخبار داغ

معمولاً باشگاه‌ها بدهکار می‌شوند؛

احمدزاده: دستِ باشگاه‌ها به هیچ‌جا بند نیست/ قوانین فسخ قرارداد مربیان باید عوض شود

احمدزاده: دستِ باشگاه‌ها به هیچ‌جا بند نیست/ قوانین فسخ قرارداد مربیان باید عوض شود
سرمربی پیشین تیم ملوان گفت: باشگاهی که مربی اش را از دست داده، شکایت می کند و دستش به هیچ جا بند نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدزاده، سرمربی سابق ملوان و پیشکسوت فوتبال در خصوص فسخ یکطرفه قرارداد مربیان در میانه‌های راه اظهار کرد: طبیعتاً ایراد از قوانین است. اگر قوانین به شکلی وضع شده باشد که چنین امکانی وجود نداشته باشد، نه مربی دست به این اقدام می زند و نه توافقی بین راه صورت می گیرد. به نظر من باید قوانین را تغییر دهند. اگر قوانین تا حدودی شبیه قوانین بازیکنان تغییر نکند، این اتفاق ادامه دار خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: همیشه قوانین جلوی این اتفاق را نمی گیرد، گاهی توافق بین باشگاه و مربی هم مسبب چنین اتفاقی می شود. در صورتیکه توافق صورت می گیرد، جلوی آن را نمی توان گرفت. بعضی مواقع دیده می شود، باشگاهی که مربی اش را از دست داده، شکایت می کند و دستش به هیچ جا بند نیست.
,
 
,
احمدزاده افزود: اگر بخواهیم قوانین را مو به مو اجرا کنیم که در مملکتمان اصلاً چنین اتفاقی نمی افتد. معمولاً باشگاه ها بدهکار بازیکنان و مربیان هستند. اکنون اگر شاکیان کمیته انضباطی را نگاه کنیم، بالای 70،80 درصد شکات بازیکنان یا مربیانی هستند که پولشان را از باشگاه دریافت نکرده اند. پایبند نبودن باشگاه به تعهدات به عملکرد تیم، مربی و بازیکنان اثر منفی می گذارد.
,
 
,
سرمربی پیشین ملوانان درنهایت گفت: بعضی باشگاه ها یاد گرفته اند که در بین راه به تعهدات نیم فصل عمل نکنند و در انتها با یک سری جرایم بزرگ و غیرواقعی بازیکن و مربی را در شرایط سخت قراردادی قرار می دهند. چنین اتفاقی در فوتبال ایران خیلی رخ می دهد. به نظر من قانون، قانون خوبی است؛ اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه داری ما باز هم باید منتظر چنین اتفاقاتی بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه