اخبار داغ

سرپرست تامین اجتماعی لرستان:

۶ هزار بانوی لرستانی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند

۶ هزار بانوی لرستانی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند
گودرزی گفت: ۶ هزار نفر از بانوان لرستانی تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار قرار دارند و از مزایای این بیمه بهره‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی سال‌های اخیر یکی از اقدامات تامین اجتماعی، بیمه زنان خانه دار بود که در این طرح دختران و زنان ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند با واریز حق بیمه، تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: همه بانوان اعم از مجرد و متاهل در صورت نداشتن پوشش بیمه ای می توانند جهت برخورداری از حمایت های تامین اجتماعی، درخواست لازم را برای بهره مندی از این بیمه ارائه دهند.
,
 
,
سرپرست تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر شش هزار و ۵۹ نفر از زنان خانه دار استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند و خوشبختانه استقبال این قشر برای بیمه بسیار رضایت بخش است.
,
 
,
گودرزی عنوان کرد: همچنین دانشجویان به‌عنوان یکی از اقشار جامعه اعم از زن و مرد که در حال تحصیل هستند، می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند و سازمان، زمینه بهره مندی آنان از خدمات بیمه ای و درمانی را فراهم کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت بانوان خانه دار هستند، بیان کرد: تامین اجتماعی شرایط را برای بیمه بانوان خانه دار مهیا کرده که متقاضیان می‌توانند از طرح بیمه زنان خانه‌‌دار از قبیل بازنشستگی، ازکارافتادگی، خدمات درمانی و سایر بخش‌ها استفاده کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه