اخبار داغ

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان مطرح کرد؛

خانه‌تکانی و افزایش چشمگیر مصرف آب در لرستان

خانه‌تکانی و افزایش چشمگیر مصرف آب در لرستان
کرم‌وند گفت: خانه تکانی، مصرف آب را ۳۵ درصد افزایش می دهد که ضروری است شهروندان با توجه به وضعیت کرونا، در مصرف آب صرفه جویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرموند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر ساله در نیمه دوم اسفند ماه با آغاز خانه تکانی، مصرف آب به شدت افزایش می یابد و گاهی به بیش از ۴۰ درصد می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: افزایش بیش از اندازه از آب سبب فشار به شبکه آب شده که با توجه به شرایط کرونا و اینکه لازمه بهداشتی در جلوگیری از شیوع این بیماری، شستشوی مرتب دستهاست، نیاز است که شهروندان در ایام خانه تکانی مصرف آب را مدیریت کنند.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افزایش مصرف آب در لرستان تصریح کرد: خانه تکانی هر ساله مصرف آب را در استان ۳۵ درصد افزایش می دهد که صرفه جویی و خودداری از شست و شوهای غیر ضروری در این ایام لازم است.
,
 
,
کرم‌وند با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از مشترکان در استان پرمصرف هستند، گفت: در راستای اجرای طرح آب امید و رایگان شدن هزینه آب برای برخی از مشترکین کم مصرف، در استان تاکنون حدود ۱۰ درصد از مشترکین کم مصرف شناخته شده اند که نیاز است مصرف آب مدیریت شود.
,
 
,
وی بیان کرد: شست و شوی خودرو و فرشها با آب شرب و همچنین استفاده های دیگر از آب شرب سبب می شود تا در این ایام مصرف آب افزایش یابد و در برخی از مناطق، مشترکین با افت فشار همراه شوند که صرفه جویی و به اندازه مصرف کردن در این روزهای کرونایی بسیار اهمیت دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه