اخبار داغ

معاون کمیته امداد مازندران عنوان کرد؛

تقسیم مهربانی در ۶۰ پایگاه جشن نیکوکاری مازندران

تقسیم مهربانی در ۶۰ پایگاه جشن نیکوکاری مازندران
احمد سعادت گفت: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در ۱۳ اسفند با همکاری آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد در مازندران اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سعادت در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در سیزدهم اسفند با همکاری آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد  اجرا می شود.

وی افزود: در چهاردهم اسفند ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۶۰ پایگاه و تمامی دفاتر مراکز نیکوکاری در محلات برگزار می‌شود و در صورت برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان در پانزدهم اسفند این جشن در میعادگاه‌های نمازجمعه برپا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه هر کدام از ما در حد توانمان در جشن نیکوکاری شرکت کنیم اظهار داشت: جشن نیکوکاری با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیجیان برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه ۸۳خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: کمیته امداد مازندران امسال با همکاری و همدلی خیران و مردم نوعدوست به مددجویان خدمات ارائه می‌دهد.

سعادت تصریح کرد: هشت هزار و ۵۰۰  دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات حمایتی و جانبی در حوزه‌های مختلف بهره مند هستند.

وی ادامه داد: مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار است و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم از این ظرفیت و فرصت در راستای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از همکاری و همدلی و مشارکت خیران و فرهنگیان و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد، در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان تقدیر کرد.

سعادت گفت: مردم نوعدوست استان، می‌توانند به دفاترکمیته امداد، در شهرستان‌های مازندران، مراجعه و یا کمک‌های خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین اهدا کمک از طریق شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ یکی دیگر ازاین راه‌های مشارکت در جشن نیکوکاری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه