اخبار داغ

رئیس کمیته امداد ازنا:

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو/ ۱۲ مرکز نیکوکاری در ازنا فعال شد

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو/ ۱۲ مرکز نیکوکاری در ازنا فعال شد
ابراهیمی گفت: ۱۲ مرکز نیکوکاری در شهرستان ازنا جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم فعال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» و باهدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت، از ۱۴ اسفند هم‌زمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: در زمینه فعالیت‌های کمیته امداد امام(ره) اقدامات و سرفصل‌های زیادی وجود دارد که ما تلاش می‌کنیم آن‌ها را محقق کنیم و یکی از سرفصل‌هایی که هرساله در اسفندماه و با نزدیک شدن به عید نوروز وجود دارد جشن نیکوکاری است که هرساله با هماهنگی و همکاری ادارات مربوطه، آموزش‌وپرورش، سپاه، بسیج، مؤسسات و مراکز نیکوکاری در شهرستان برگزار می‌شود.
,
 
,
رئیس کمیته امداد ازنا عنوان کرد: در ایام سال نو هزینه‌های زندگی به‌صورت سرسام‌آوری افزایش می‌یابد و در جامعه افرادی شاغل هستند که عیدی دریافت می‌کنند اما قشر مستمری‌بگیر و تحت پوشش کمیته امداد در این ایام چشم امید دارند که در راستای عیدی به این عزیزان، مساعدت‌های بیشتری صورت گیرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در جشن نیکوکاری امسال برنامه‌های اصلی کمیته امداد شهرستان در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه خلاصه می‌شود که امروز سیزدهم اسفند جمع‌آوری کمک در سطح شهرستان را با هماهنگی آموزش‌وپرورش صورت دادیم و مبالغی که از طریق مدارس جمع‌آوری می‌شوند مستندسازی و تجمیع شده و در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود.
,
 
,
ابراهیمی گفت: در سطح شهرستان ازنا ۱۲ مرکز نیکوکاری فعال بوده و کار جمع‌آوری کمک‌ها را انجام می‌دهند، در روز چهاردهم اسفند پایگاه جمع‌آوری در مرکز نیکوکاری در روستای گرجی فعالیت خواهد داشت و این پایگاه روز پانزدهم اسفند در مصلی نماز جمعه دایر خواهد شد.
,
 
,
رئیس کمیته امداد ازنا بیان کرد: با مساعدت و پیگیری همکاران در مجموعه کمیته امداد تا امروز مبلغ ۹ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال بابت جشن نیکوکاری از مراکز نیکوکاری و کسانی که به امداد شهرستان مراجعه کرده‌اند و خیرین عزیزی که ارتباط با آن‌ها داریم جمع‌آوری و متمرکزشده است.
,
 
,
وی گفت: در پایان جشن نیکوکاری کمک ها بین نیازمندانی که در کمیته امداد ثبت‌نام‌شده‌اند و همچنین در مراکز نیکوکاری پرونده‌های آن‌ها موجود است و ثبت‌نام‌شده‌اند توزیع خواهیم کرد.
,
 
,
ابراهیمی بابیان اینکه امکان واریز کمک‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری نیز برای همشهریان گرامی محقق شده است، بیان کرد: همشهریان عزیز می‌تواند کمک‌های نقدی خود را با کد دستوری #۰۶۶۹*۸۸۷۷* به‌حساب کمیته امداد شهرستان ازنا واریز نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه