اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد؛

رشد ۸۴ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان شمالی

رشد ۸۴ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان شمالی
مجید الهی راد گفت: کمک‌های مردی به کمیته امداد خراسان شمالی طی ۱۱ ماهه سال جاری ۱۰۸ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۸۴ درصد رشد پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: ۱۳۸ مرکز نیکوکاری فعال در استان وجود دارد که از این مراکز ۴۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد در این حوزه رشد داشته است.

وی ادامه داد: ۲۳۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد ساخته شده که برای این تعداد مسکن ۲۸ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۳۱۱ فرزند تحت پوشش پوشش کمیته امداد استان از طریق تسهیلات کار فرمایی فرصت شغلی پیدا کردند، گفت: همچنین سه هزار و ۳۵۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان در استان  اجرا شده که تا پایان سال جاری  این رقم به ۱۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

الهی راد افزود: علاوه براین از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۰ تبلت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱۳ هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان استان اهدا شده است.

وی اهدای ۷۵۳ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان را بخشی دیگر از فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.

الهی راد با بیان اینکه ۶۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۱ نفر معیشت بگیر، ۳ هزارو ۵۰۹ مادر باردار بن کارت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به توزیع ۶۲۵ هزار وعده غذای گرم با اعتبار ۸ میلیارد تومان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان بین نیاز مندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه