اخبار داغ

سکوت ترکیه درباره گزارش جدید قتل خاقشچی

سکوت ترکیه درباره گزارش جدید قتل خاقشچی
دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک؛ بر اساس اعلام المانیتور، درحالی‌که نتیجه گزارشات آمریکا، شاهزاده سعودی محمد بن سلمان و دستگاه اطلاعاتی عربستان را مقصر قتل بی‌رحمانه روزنامه نگار سعودی معرفی کردند، اما ترکیه در برابر این گزارش کاملا سکوت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, المانیتور,

دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.

, دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.,

تردیدی نیست که افشای جنایت قتل خاقشچی در سال 2018 در استانبول توسط دولت ترکیه به دلیل کسب امتیاز سیاسی بوده و نه نگرانی از نقض حقوق بشر و روزنامه نگاران؛ زیرا سوابق منفی ترکیه در مورد آزار و اذیت روزنامه نگاران و سیاستمداران منتقد خود گویای ماهیت دولت ترکیه است.

, تردیدی نیست که افشای جنایت قتل خاقشچی در سال 2018 در استانبول توسط دولت ترکیه به دلیل کسب امتیاز سیاسی بوده و نه نگرانی از نقض حقوق بشر و روزنامه نگاران؛ زیرا سوابق منفی ترکیه در مورد آزار و اذیت روزنامه نگاران و سیاستمداران منتقد خود گویای ماهیت دولت ترکیه است.,

به نظر می‌رسد ترکیه در این زمان علاقمند به برقراری روابط با عربستان است و تمایلی به درگیری با این کشور ندارد. همچنین منتظر است که ببیند آیا رئیس جمهور جدید آمریکا مواضع سرسختانه ای در برابر عربستان اتخاذ می‌کند یا خیر؟

, به نظر می‌رسد ترکیه در این زمان علاقمند به برقراری روابط با عربستان است و تمایلی به درگیری با این کشور ندارد. همچنین منتظر است که ببیند آیا رئیس جمهور جدید آمریکا مواضع سرسختانه ای در برابر عربستان اتخاذ می‌کند یا خیر؟,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه