اخبار داغ

کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با دانا:

آقای روحانی می‌خواهد مردم را عصبانی کند/ برجام چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را از حرکت انداخت

آقای روحانی می‌خواهد مردم را عصبانی کند/ برجام چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را از حرکت انداخت
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی با این اظهارات در شرایط فشار اقتصادی می خواهد مردم را عصبانی کند گفت: آقای روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است.
[

«جبار کوچکی نژاد»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی براینکه به وعده خود عمل کردیم، هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد و هم چرخ اقتصاد مردم گفت: به آقای روحانی توصیه می کنم در ماه های باقی مانده از عمر دولت بیشتر کار کند و کمتر حرف بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور در طول هفت سال و نیم گذشته حرف بسیار زد اما به آنها عمل نکرد ادامه داد: حرف آقای روحانی همیشه جلوتر از عملش بوده و نشان داده حرف هایی می زند که با واقعیت های اجتماعی فاصله دارد، آقای روحانی از واقعیت های جامعه خبر ندارد.

,

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آقای روحانی با این اظهارات در شرایط فشار اقتصادی می خواهد مردم را عصبانی کند تصریح کرد: آقای روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: عملکرد دولت در طول سالهای اخیر هم چرخ سانتریفیوژ ها را از حرکت انداخت و هم چرخ اقتصاد مردم را، مردم به وضوح در کف جامعه می بینند که نه از فعالیت سانتریفیوژ ها  و نه از اقتصاد و معیشت چیزی باقی مانده است.

,

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی با فرافکنی و اظهارات غیر واقعی به دنبال مجاب کردن مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب FATF است گفت: خوشبختانه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با متن جامعه و نمایندگان مجلس در ارتباط هستند، می دانند گزارشات آقای رئیس جمهور غیرواقعی است.

,

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آنچه چرخ اقتصاد و تولید و فعالیت سانتریفیوژها را از حرکت انداخت برجام بود که زاییده دست دولت است تصریح کرد: آقای رئیس جمهور همیشه گفته که ملاک رفاه جیب مردم است اما امروز جیب مردم خالی است.

,

وی با اشاره به اینکه جیب دولت پر است و برای همه چیز چک سفید امضا دارد تاکید کرد: آقای روحانی خبر از جیب خالی مردم ندارد که می گوید چرخ اقتصاد کشور در حال چرخش است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه