اخبار داغ

موج‌سواری کرونا در فارسان؛

مراسمات و دورهمی‌ها تعطیل نشود مغلوب می‌شویم

مراسمات و دورهمی‌ها تعطیل نشود مغلوب می‌شویم
در شهرستان فارسان برگزاری مراسمات و دورهمی‌ها، خانواده‌ها را به کام مرگ می‌کشاند و بدون تعارف باید بگوییم اگر مردم تغییری در رفتار خود ندهند، یک خداحافظی سخت با عزیزان در راه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ در شهرستان فارسان، این روزها همه‌جا صحبت از کروناست، ویروسی که این روزها قویتر شده و علاوه‌بر افراد مسن، جان جوانان و کودکان را هم تهدید می‌کند و متأسفانه برخی مردم با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای این ویروس منحوس در زندگی خود شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

در شهرستان فارسان برگزاری مراسمات و دورهمی‌ها، خانواده‌ها را به کام مرگ می‌کشاند و بدون تعارف باید بگوییم یک خداحافظی سخت با عزیزان در راه است.
 
در روستای ده چشمه بیش از ۱۲ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تاکنون تعداد زیادی در روستا منتظر جواب‌های تست کرونای خود می‌باشد و این زنگ خطر برای  استقبال موج چهارم کرونا در شهرستان فارسان است این یعنی شهرستان فارسان سوار موج شده است.
 
دکتر شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، بیشترین مشکل ما در جلوگیری از شیوع کرونا را برگزاری و شرکت در میهمانی‌ها و مراسمات خانوادگی عنوان و بر خاتمه هرچه سریع‌تر برگزاری این دست دورهمی‌ها تاکید کرد.

با وجود همه این تاکیدات در روزهای گذشته شاهد بودیم، که در یک مراسم ختم در شهر چلیچه کادر درمان ناگزیر به اخذ تست از ۱۹۶ نفر شدند و در کمال تاسف نتیجه تست ۶۰ نفر آنان مثبت شد.

 اگر بیشتر به آمار و نحوه ابتلای مبتلایان اعلام شده توجه کنیم خواهیم دید که ویروس کرونا منتظر یک بی‌توجهی ما است تا از فرصت استفاده کرده و به هدفش دست یابد، با ورود کرونای انگلیسی به استان باید بگوییم مردم با نوع خطرناک‌تری از ویروس مواجه هستند که سلامت و جان کودکان و جوانانشان را هدف قرار داده است، پس بهتر است با ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال آن را قطع کرده به خود و کادر درمان در شکست این ویروس منحوس کمک کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه